Monday, May 18, 2009

B.O.R.I.N.G

Hmm..pesal ari ni boring sgt...
nk wat keje pon xder mood...tp keje xsiap lg nih...
mungkin aku boring sbb bunyi talipon yg memekak ni dan aku malas nk angkat...(xper..kama leh angkat..hehe)
atau mungkin aku xpuas cuti...
atau mungkin keje xsiap2..hahaha
oleh yg demikian...utk menghilangkn rasa keboringan nih (memandangkn boss p berkampung kt tempat baiduri...yehaa..), aku pon kumpul la gambo budak2 botak nk tempek kt blog aku ni ha..hehe...jgn maree..(nasib xder gambo aku botak)


kombinasi bebudak botak

5 budak comey:

bang am said...

cuba tgk betui2....
dua2 gambar kiri dan kanan adalah org yg sama... kan ke SEJIBIK mcm muka yg tgh tu?? huhuhu....

miezaniera said...

gambar yg kanan tu kn gelap,mana sama.kekeke tp yg tgh tu cam sama ngn qasrina lagi la.nnti kite cari pastu kite letak sebelah2 cm ari tu ye hehehe

eT said...

bang am:
hmmm..sama ker?
tgk byk2 kali cam xsama jek..hehe

miezaniera:
betui2...gelap mn sama ngan cerah..hehe

aizuemi said...

nk jawab.. tak sama.. hahahhaha~

eT said...

sibuk sukan pon sempat lg nk jawab..keskes