Wednesday, May 6, 2009

Serupa siapa???

pepagi sampai opis blom kol 730 pon lg..so, aku try la godek2 website http://www.myheritage.com/ dok usha meter look-alike tu..

dari dania dok lahir org dok tanya ikut muka sape la budak ni...aku pon xtau nak tengok..muka aku ke, muka ayah dia..kesimpulan yg aku leh buat, kompem2 macam muka dania la..hehe

lepas sign up n reg ngan web tu, aku upload gambo aku yg paling ayu la kononnyer supaya senang web tu nk scan2...crettt...crettt...dia scan gambo...huhu

hasilnyer seperti dibawah...

Jangan jeles yer ayah..cam muka ibu sket..hehe

4 budak comey:

bang am said...

ala... 4% jek.. tunggu besor sket dia berat belah ayah plak 60%. hehehe

Anonymous said...

poyo la ang nie angah...
huhhuhu

aida said...

wah2...srnk la ek dania looks more like ibu dia yerrr

eT said...

bang am:
meter tu silap tu...xpadan 4%, patutnya 40%..huhu

Anonymous:
eleh...cakap je la ang jeles..

aida:
sementara ni sonok la dulu..tp byk klon ayah dia benornyer...huhu