Saturday, May 23, 2009

Hari tido sedunia


22hb mei genap dania 3 bulan...dan mak aku kata...org tua2 kata hari lahir dia tu merupakan hari tido sedunia dia...btol ker?
aku pon xtau la betui ke idak...
tp si dania ni mmg 22hb tu dia asik tido jek...
bukan sbb apa, sbb dia kene cucuk dan telah diberi ubat demam...tu pasal dia ngantukk..
tgh dok gelak2 main2 ngan aku pon dia leh pejam mata dan terus tido...huhu
ngantuk sungguh tuh...kalo x bkn main ssh nak tido...kene berperang ngan dia dulu baru tido..




macam2 pesen tido

5 budak comey:

bang am said...

nanti nak ajar dania tido sambil sila panggung.. hehehe..., ikut ayah noooo!!!

miezaniera said...

Qasrina tu rasenya kalo bukan besday dia pun, mmg dia suka tido time kecik2 nih hehehe

eT said...

bang am:
elok la..ngah dok sila pon leh tido..huhu

miezaniera:
budak2 mmg la suka tido bai...
kite mengutarakan apa yg org tua2 cakap jek...huhu
macam2 kan

aizuemi said...

22hb? hahhaha.. mungkin betoi kot..
spanjang kat dungun aku tak tdo petang, melainkan pada 22hb tu..

eT said...

yer ker?
ko tgk bulan depan 22hb ko tido ke x..huhu