Friday, September 4, 2009

Berbuka di PWTC

Semalam aku bergegas balik awal pasal nk p KL. riso jem ngah jalan. maklum la sume org berlumba2 nk balik awal kan..
Alhamdulillah kol 630pm dah sampai kt the mall.
seberang jalan untuk p Riverside restaurant kt PWTC.

Riverside restaurant

menu buffet dia..kalo korang nk tau baca la sendiri...

tisu pwtc pon nk amik gambo...huhu

mula2 aku dah ngap mkn berat...hikhik

ramai tukang jaga dania..lega ibu leh mkn ngan senang hati..:p

Sebenarnyer, kitorang p mkn ni pasai ada staff parlimen yg banje buka pose...tp banje utk ikram je la..aku topup sendiri..huhu
nota kaki:
MATTA Fair - 4-6 september 2009 kt pwtc...
cam best jek kan...

5 budak comey:

miezaniera said...

thn ni kite lum lagi berbuka di luar..tah bila la nk tercapai..rindu zamam cintancintun dulu..hari2 buka kat luar isk isk isk..

nota kaki : comeinye dania tp tak sejuk ke pakai seksi2 cam tu..hehe ;D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

syoknya makan free..semalam ada jemputan makan free kat bluewave tapi aku mls pegi..huhuhu

eT said...

bai:
cintancintun kt umah pon ok gak bai..

elis:
ni org banje pasal nk pindah tempat keje..2 yg dia rajin nk p redah kL gak..huhu

ZzamzZ said...

comeynye dania..sukela tgok dia pki topi tu..sape yg nk pindah tempat kj et..ikram ke

eT said...

ish...org yg banje mkn tu la yg nk pindah...kalo aku sebut nama dia pon ko xkenai..huhu