Tuesday, September 15, 2009

Persiapan hari raya

yuhuu...xder mood nk hapdet blog..
tp nk story pasal persiapan raya..

baju raya:
aku - blom siap
ikram - dah siap
dania - blom siap
(maknanyer ikram sorang je la raya...aku ngan dania dok umah jek..hehe)

kuih raya:
wat kt alam maya jek..huhu...sume adik beradik kerepek..mmg xder tempah jenis biskut2 ni pon..
bukan apa, berangan nk wat sendiri tahun nih...tp xberkesempatan pon lagi..
kalo xjadi tahun ni kene tangguh niat tahun depan...dan depan...dan depan..hehe...bila la tuh kan???

duit raya:
yeah..aku dah ready kan duit raya utk anak2 saje..mak pak xder yer...
sume dah masuk sampul dan simpan dlm peti besi..xnengok pon apa jadi kat sampul2 tu lepas aku simpan...harap2 xder maleng yg bau peti aku tuh..huhuhu

rumah raya:
harapan la kan...aku xsiap apa pon..hehe
langsir/perabot: ehsan kolej...xder tukar2 punyer

kad raya:
aku dpt 3 kada raya...
2 kad leh pegang bos yg bg...boss nama zam gambo perodua ngan BIG boss gambo laman MIM...
1 kad kt alam maya..baiduri yg bg...
laki koi???hmm...cam xder jek...muahaha
aku??xder bg sesapa..hehe

kalo rajin nnti aku tempek gambo...kalo xder tunggu gambo edisi rayer saje la...

so, pada kekawan sume...
mohon ampun maaf atas kesilapan yang sengaja atau tak sengaja...
harap ramadhan n raya kali ni bg penuh makna pada kite semua
balik kampung hati2 di jalan raya (cam iklan dah bunyiknyer)
nnti dania nk p beraya kt umah collect duit raye yer...nak yg BESAR PUNYERRR...hehe

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN

7 budak comey:

nizaa said...

kalau tak jadi mak lagi bleh dapat duit raye dokk?? hehe

e.l.i.s.s.m.i.e said...

auntie , duit raya utk saya ada ke?

xoxo,
Nuha

Mrs. Asida said...

Selamat Hari Raya..
Simpan dua sampul duit raya untuk anak2 aku ek..

eT said...

niza:
kalo xjd mak lg,lg la xdpt duit raya..huhu

nuha:
nak duit raya meh la mai umah auntie..hehe

asid:
selamat hari raya gak..
orait aku simpan tp kn mai umah aku la..hehe

izanpyus said...

Nak mintak mahap jugak..semua salah silat eh silap sengaja or tak..duit raya dania nanti k..skrg suma di hujung jari,haha.

Kalau nak yang besar,letak dlm sampul A4 ok gak kan..walaupun kecik isinyer,hehehe....

Balik kampung nanti hati2 gak d jln raya.

eT said...

sama la izan yer...0 - 0
igt ko ajak bersilat td..hehe...

Syasya Afikah said...

Nice blog.. :)


======================
Betul ke dengan Modal Rm10 boleh dapat Rm100 dalam sehari?? View my blog for details..
=======================