Tuesday, September 8, 2009

mood aku coti2

setelah berperang dgn dania seharian...mmg mencabar kerajinan aku..nasib la kan..
dan akhirnyer aku berjaya masak wat pertama kalinyer dibulan pose ni...muahaha
(selalunyer masak kt cafe' bawah ni je kan..maklum la)
nape xmasak kt umah?jgn ditanya..akan ada byk reasons aku akan create nnti...muahaha
sup koboi terbalik

ayam bajet pon terbalik

nasi...sape xkenai?

sambal/cili terbalik

buah limau keras kelengkong

air longan sejug + mai anggur secawan + kopi (menu wajib)

8 budak comey:

izanpyus said...

syiok arr..dpt masak...masak lebey sikit utk aku gaks k..hehe.

bang am said...

mai kupi satu mug!!

miezaniera said...

makan pun terbalik jugak ke kekeke ;D lain kali kalo masak tu, ajak la jiran2 ish ish ish..

ZzamzZ said...

resepi br ke sume ade terbalik ni...

eT said...

izan:
syokk la..sambil masak sambil bersilat..:p

bang am:
kupi dah abes stok..muahaha

bai:
pg tu dah msg kan nk ajak la tuh..muahaha..tp memasing xkuar, mmg xder rejeki jiran2 den la..

zam:
resepi baru la zam..rugi kalo ko xtry..muahaha

ummidaddy said...

keep it up et..truskan memasak walau kna bersilatt....

Mrs. Asida said...

Oklah tuh. Rajin juga hang nak masak. Oren tu macam sedap jek.. :)

eT said...

ummidaddy:
tq akak..usaha gk la kan..

asid:
rajin la jugak walaupon malas..hehe
nk ke oren tuh?ada lg kt umah..hehe