Thursday, September 17, 2009

Photo Puzzle


aku usha blog asida ni ha...cam menarik jek main puzzle ni sekai sekala kan...haha
nmpk sgt cam dah xder mende lain nk main kan...kalo korang nk tau gambo apa aku letak susun la sendiri yer...ni je la 1 dlm simpanan aku gambo kenangan pertama...hehe...dah la blur..

5 budak comey:

Faridah said...

Kita dah ter rajin buat puzzle ni smpai habis.. ada hadiah ke? hihihi

eT said...

haha..ada jugak yg rajin wat puzzle nih...xper ida...hadianyer dpt cuti raya next week...hehe

Mrs. Asida said...

tak sempat aku nak tengok gambo ko puas2, kena main sat... heehehe

eT said...

hehe...yer la asid..gambar limited edition maa...

Mrs. Asida said...

ambil masa jugak aku nak wat ni. Ko pilih yang susah punya ye. At least berjaya juga aku buat ni. :)
Gambo masa ko pregnant kan? hehe