Friday, September 4, 2009

Nak jugak di TAG

dak sarah ni nk jugak bg alah TAG ni...nasib la di tgh jumaat yg sunyi nih...nk wat ayat apa ntah..lupe dah..hehehehe

1) Saya suka?
suka jalan2 mkn angin

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang
tentang nk berbuka apa ari nih..hehe

3) Bila rasa tension saya akan...
bila tensen tido la...

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...
- bila nengok anak bangun pepagi..sooo cute...bukak mata terus sengeh..hehe
- bila dapat hadiah...kalo en suami yg bg lagi panjang senyumnyer...maknanyer???
- bila dapat makan..hehe

5) 3 perkara yang buat saya nangis
- tengok/dengar/baca cite sedey
- bila rinduuuu
- bila gelisah

6) Kalau saya ada rm100K?
hmmm...byk tuh..mcm2 nk wat...cam xcukup jek :p

7) Sila beri 3 nama untuk di tag...
- utk kawan2 yg rajin

0 budak comey: