Thursday, September 17, 2009

Kesah berbuka bersama lagi...


Setelah planning di buat dari awal pose sampai la ke nk abes pose dah nih...mcm2 hal jek yg membantutkan hasrat memasing nih...mcm last2 year kitorang akan berbuka bersama..saje la kan amik feel berbuka bersama sahabat taulan nih...
so dari 4 family...jadi 3 family yg jadi nk berbuka bersama...then, dari 3 dah jadi 2 plak pasal ada masalah yg xdpt dielakkan..huhu
aku pon sampai tepat2 org ngah azan kt sana.so, kite layan gambo yg gelap sajer la...maklum la, edisi romantik nih..heee
dan yg menariknyer kalo aku mkn kt sini kompem ada baby sitter yg akan tolong jaga anak aku sorang tuh...bagus tempat nih...pakej penjagaan anak sekali...F.O.C (aku dah cek bil xder charge dikenakan)..leh la ibu2 bersenang lenang..hehe

vanue: de' selat, port klang
date: 16 Sept 2009

dedua mata bolat..xtau la nengok apa..ssh betui nk amik gambo dak 2 org nih...

suri n mama...suri la paling kuat mkn..hehe

gambo sblm xamik...ini adalah gambo selepas..haha


nota kaki:
nada - mood raya

korang nkpk x kerepek2 aku 2...aku longgok kt tempat boss aku..maklum la dia cuti bersalin 2 bulan...abes la tempat boss dah jadi tempat simpan barang aku..muahaha

4 my fren yg request nk nengok baju yg aku order kain OCD Draculla - Soft Pink kt sini juga (jadi dracula la pas ni)...hasil godaan kawan aku ni gak...so ini la hasilnyer...
bila masa aku nk pakai pon tatau..hehe


4 budak comey:

~izan~ said...

hehe..aku beli OCD Anissa so tak bley nak tiru cara jahit baju ko ,huhu..tapi xpe,aku cari tailor yang betol2 bijak..haha...

Unknown said...

hehe...asal tailor ko sanggup nk wat, xder hal punyer...

Unknown said...

dasyat sekarang ni, dracula dah tak sibuk cari darah mangsa, dia pas baju raya.hehe
Cantik baju ko pink lagi. Pakai raya lah!! dah nama baju raya.

Unknown said...

hehe...baju raya yg lain benornyer..hikhik