Friday, November 11, 2011

bARU sIAP....MuAhAHa

 kekdahnyer...dah setahun lebih xsentuh manik...
eh..ada gak sentuh ari tu sekejap time nk beranak...
tp tu pon kt opis sbb ada kelas...nyibuk nk nyibuk asah bakat...ahaks...
 bebaru ni nk raya haji aku punggah balik manuk2 dalam simpanan...
penin plak nk carik manik yg betui nk sambung projek terbengkalai weh...

ni la projek tahun lepas terbengkalai yg baru siap bebaru ni...hehehe...
dapat siapkan ni sangatlah suka...dapat gak aku pakai baju tuh...
sbb tahun lepas siap sebelah tangan jek...
bila dh ada komitmen lain ni mmg dah xder can nk main manik...
hehe...korang leh ke nak wat keje2 gini ngan anak kecik heh??aku xleh kot...huhu

9 budak comey:

eB ezrin said...

cayalah. nk kal u ari tuh, x der respon. hu3

eT said...

hehe...ye ke eB...alahai...
xdpt lg eh no.phone...

iera said...

tahniah kak et..atleast kak et manfaatkan jugak ape yg kite bljr hari tu.iera lak,tinggal kenangan je.nak buat tu mmg la sgt malas.hihiihi..

miloais said...

cun beb jahitan manik uols tu...
iols tak reti langsung nak jahit2 manik ni...

mekchu said...

setahun gak tu.. hehehe.. tp berbaloi-baloi...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

cantik..
puas hati sbb wat sndiri kan..

yup dh anak anak kecik ni terhad la nak wat keje2 camni..nak wat boleh..kena wat time dia tido ler namkpknye..kita kena berkorban la sikit..

Sarah Syazwani said...

kalu aku mmg dgn ank2 skali nk tolong buatkan..huhu

Nens Collection said...

cantik2..sempat ler gayakan ye di hari raya..hehe

juelee said...

wah tantekk.. pandai awak ye menambah manik2 kasik cantek nie.. =)