Monday, November 21, 2011

[Family Day - PD] Menyinggah @ Teluk Kemang

lorrr...xperasan en3 ni ada dlm draft...smlm simpan en3 aqiqah...
upload pics pastu tinggal...ari ni xder dlm draft...ni mesti dak dania kasi tutup laptop b4 abes upload gambar...huhuhu

xper la...tgk gambar ni je la dulu...hehe
last day kt PD aritu singgah teluk Kemang...
adik2 mai awal lg sbb main banana boat...xder gambar diorang main banana boat tu...
aku xdpt nk main...sedey...lenkali nk ajak ikram p main banana boat...hehe

dania ni bagus...dia lebih suka tengok jek daripada nk naik...hehe
tu dok tengok kuda...tengok org main kete...moto...:p

ammar tido kt ayah...

panas time nih...

apa la dalam pale otak budak kecik ni...hehe

ni kuda paling besar aku rasa...
utk org2 yg besar jugak...hehe...
last aku naik kuda rasanyer tahun 2007...dpt gak la merasa...:p

6 budak comey:

Zefa NorAsmara said...

Bestnya jenjalan.. :D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

x pernah naik kuda :p

eB ezrin said...

bestnyerrrr, i lioke :)

|| NaFiRaa || said...

teringin jugak nak naik kuda.. heheehe

miloais said...

seronoknya ada family day!

~izan~ said...

bapa mithali..mlm td pun terserlah mithali tu hehe... aku pegi dulu pun xmerasa banana bot tu =( sbb time tu anak2 takde saper nk jaga,hehe