Friday, November 18, 2011

BoTakkkk sudaaaaa!!!!

cite ammar Izz lagi...huhu...
baru ni kan kitorang wat majlis aqiqah ammar Izz ngan sepupu dia Daiyan Wafi...
nnti2 la update majlis tu...
update yg ni dulu la...xbyk gambar..dasar pemalas kan....hehehe

elok kuar dari wad aritu...
dalam aku dok sebok nk ngaemas umah tetiba ikram jerit panggil aku...
rupanyer dia ngah kerjakan kepala ammar plak...
dah tobek sana sini dah jadi korban...
terpaksalah aku bekerjasama untuk membotakkan jugak kepala budak ammar ni...

 separuh masa pertama...masa bertenang...haha
ingat bola je ker ada separuh masa pertama kan...
ni bg ammar rilex jap...punya la xmo dok diam...marah dia org mesin rambut dia...

lepas tu kami sambung dalam bilik air plak...
sambil bg dia main air ngan kakak dia sambil bapak dia shave...aku tukang pegang ammar yg xmo dok diam tu la...mencabar jugak...hahaha
break 2-3 kali untuk aku senaman tangan lenguh pegang...:p

xsetel jugak time dia main air tu...sambung lg kt luar sbb takut dia sejuk...
ammar pon dah bunyi2 gosok2 mata...
punya la kan..sampai ngantuk dak ammar tu...xsiap2 lg proses membotak..hahaha

 ammar sedih sbb kehilangan rambut yg xbape nk lebat tu...hehe...cian dia...

 pastu aku kasi tempek bedak sejuk sket kt pale botak dak ammar ni...
ikram xpuas ati ngan tempekan aku buat...
dia buat lg sapu 1kepala macam lumur minyak sapi...agak2 la kan...huhu

selesai jugak dibotakkan...mmg macam2 aksi dah sementara nk setel botak membotak...hehehe
korang selalu bg sape botakkan kepala anak??
kami ni main taram jek...hehehe
dania dulu mak bidan kt kampung yg buatkan siap ngan sunat sekali dalam pantang...


6 budak comey:

Myra Jay said...

Heheee, sian Amar kepala dah botak.. :)

miloais said...

botak pun comel jugak! :D

Atia Adina said...

adik adam hari ke 7 ayah botakkan...saya dulu masa saya 5 bulan

k.mus said...

cam best aje bubuh bedak sejuk tu.. masa anak akak hr tu tak teringat lak nak bubuh bedak sejuk.. akak bubuh baby oil je.. kalau tak boleh lumur2 cam ammar tu hehehe..

Zefa NorAsmara said...

Alolo.. aammar yg comel. Botak pun maenten hensem lagi tu.. :D

wan nurul hezrina said...

bolatnya dier..hehe