Tuesday, November 22, 2011

Masa MembadaiKan Diri

ini dia cite masa kami berjimba2 ke Istana Budaya malam senin lepas nengok cite Badai Semalam...
kami pegi 4 org...2 anak dara...2 mak org (ada hati nk beronggeng kan...:p)
aku, izan, kak anis, arfah...

aku transit kt umah izan...
nk snng cite...nk mudah gerak...kak anis ngan arfah amik kitorang kt kediaman izan tu...hehe
tinggalkan anak2 ngan ayah dia kt umah izan...ada anak2 izan n laki dia leh sembang2...

sementara tunggu kak anis sampai tu sempat la aku bersantai atas katil nengok izan bersiap...hahaha
aku xreti bersiap...dari dulu smpai skang berangan jek reti..:p
teringat zaman kitorang sebilik dulu...aku sebelah katil izan...sebilik jugak ngan asid n cepet...
selalu la dia demo2 mekap...pastu selongkar lemari dia...mcm2 ada...
tang melaram....kami penah 1bilik pakat pakai baju merah pastu mekap xhengat...
aku xpandai mekap..izan la tukang tenyeh muka aku ni ha....hahaha...
dah2...jauhnyer aku pusing...sampai 9tahun lepas peginyer..:p

meh2...balik layan gambar kami yg agak meroyan malam tu nengok AA...hahaha
mak2 budak kene control yer...igt laki yg bertungkus lumus jaga anak kt umah...:p

 sampai2 amik gambar kt papan ni...hehe
aku xbwk camera...numpang camera kak anis jek...

 ni dah abes theater...dok tunggu pelakon2 dia kuar 




 ni hasil camera hp aku dlm tu...gelap gulita jek...
cam kata izan...ko amik gamba aku...aku amik gamba ko...hahaha
kak anis ngan arfah dok bawah sket...kitorang suka tinggi2 nih...:p

 ngah tunggu show start...hujan siap kilat guruh bagai dlm tu...
tp kami xbasah pon...hehe

ok...dh abes dah...semua tenaga2 yg menjayakan badai semalam...xnampak kan gambar ni...sadisss...
kesimpulannyer, aku yg xpenah baca novel ni...badai semalam malam tu biasa jek...
tp mungkin sbb pelakon2 dia yg hebat2 tu kan yg membuatkan ramai penontot datang termasuk aku n kawan2...
mcm org lain jugak kata...emilda best...kalo real mmg nk kene ganyang...hahaha

aku smpai umah dah jam 12++...esoknyer keje nokk
mmg membadai la pepagi buta kelam kabut...hahaha
tp...sangat best dpt jumpa kawan2 lama ni...
dan jugak terima kasih xterhingga kepada en.suami sbb izinkan aku kuar ngan kawan2 dan sudi jagakan anak2 plak...luv u sangat2... :)
ikutkan hati nk jek ajak suami n anak2...tp budak bawah 6thn xleh masuk istana budaya nih...huhu

9 budak comey:

miloais said...

best tak citer tu???
ada kata - lakonan mantap dari pelakon2 tu...

Qaseh said...

dengar kata best sampai catat rekod baru di istana budaya

Princess Nur said...

wah best nonton live teater..

~izan~ said...

Haha! Akhirnyer kuar n3 ni. Tu la,citer dia biasa sgt dan pd aku err pada kita tak best haha tp kita dtg sbb pelakon aje ekeke.

Ishh rindu tau nk balik zmn ngarut kita kt uitm dulu.hehe... Lenkali kita gie lg kalau dpt izin encik suami masing2 :)

mamalieyna said...

bestnye tengok teater, merasa tgk time blajar kt U dulu je..huu~

e.l.i.s.s.m.i.e said...

x pernah masuk tengok teater..teringin jugak !

JaJa'Z said...

hai maz...jaja dtg skodeng dr blog izan....jeles tgk korang dapat jumpa AA...

Fieza said...

salam...salam perkenalan...dh follow sini...if sudi follow me back yer....tQ....;-)
http://mystorymory2u.blogspot.com/

Zefa NorAsmara said...

Wah, sporting la en suami pn et ni.. :D