Friday, December 2, 2011

Apam apaDoT Ntah...

tetiba teringat aritu wat apam dot dot ngan mak n kakak...hehe
sonok bila gotong royong sesama wat mende alah ni...
aku tumpang nyebok je la...yg wat acuan tepung tu sume kakak aku...
aku tukang main conteng2 jek...
maklum la ada anak kecik ssh nk ngadap lelama...kejap2 jek leh nyebok... bagus kan alasan aku :P
ni salah 1 kaedah nk save bajet...lgpon kakak aku rela hati nak tolong watkan... xbayar lg duit bahan ngan dia nih...kes3
memula dalam pale otak nk lukis macam2...
angry bird ker...transformer ker...hello kitty ker...waahhh...verangan xhengat kan...
lukis dalam pale hotak je la...tp xsemudah tu nokk....huhuhu

aku lupa nk snap gambar lady bird aku lukis...cantik sgt time blom kukus...
lepas kukus dah jadi lady gaga...hahaha....seraamm...ngeeee
cam bese gambar di bawah sebagai bukti kitorang wat apam...1st time nih...
sape jd mangsa makan ni sori la...rupa xder...janji ada rasa...hehehe

aku sebok soh mak aku lukis angry bird jugak...hahaha...angry sungguh kan....:p

 korang nampak x...kreatip kan3???hehehe
apa bentuk pon aku xtau dah jadi tu ha....ok la...nnti kite cuba jaya lg...bila ntah...huhuhu
maklum la...wat sonok2 sambil berjimat....hehehe :)


p/s: nnti aku nk wat en3 pasal Chocholate Moist Cake !!!! YuMMiEEEEE~!!! tunggu!!!! :)

18 budak comey:

Anonymous said...

pakai bekas ni eh?besar2 lah apamnya?hahaha...ke kecik bekas ni?

Unknown said...

mmg besar pon...xsempat nk beli paper cup kecik tu...belasah je la labu...ngeee

nad said...

apam apaDOT yg dah siap...?
dah abes sblm sempat snap ke?
^_^

~izan~ said...

ni apam yg aku dpt ari tu ke masa kenduri ammar? tp mcm lain je kalernya hehe

Unknown said...

nk tgk yg dh siap..hehe
mst dh kene ngap habes dh ni..;)

|| NaFiRaa || said...

alaaa... mana gambar yang dah siap.. nak tengokkkk!

eB said...

bestnyer. eB x tau buat :)

miloaiskurangmanis said...

gambo dah masak mana beb???

Unknown said...

hahaha...korangs....
lupa la nk amik yg dh siap masak...ingat ngap jek...:p

Eliss said...

laaa..ingat ada sekuel gambor apam dot dot yg dah siap msk .

Ibu Yusuf Maryam said...

Bca n3 apam dot2 et sambil kukus apam pisang.. bertenet di dapur ptg ni.. hehe..

Unknown said...

lama tak singgah sini..

mana hasil selepas dimasak.. ;)

Ardini Humaira said...

teringin dni nak buat apam.. comey sangat pasalnye :D

Umialya said...

hasilnya? nak tgk!!!
kena upload le len kali...

aizuemi said...

kakak et ..
sy nak rasa... hehehe..

Sabihah said...

Walaupun tak cntik,tp mesti sedap..nak sgt cuba buat tp takut takde org yang nk mkn..huhuhu

Prettywrite said...

alahai comelnya..boleh juga boh dalam plastic container ni ya..sebelum ni guna paper cup jer..boleh cuba la nt..:)

Myra Jay said...

reatip gak..

Macam2 corak ada ;)