Friday, December 16, 2011

Ini Harta Dania n Ammar yg PunyAaa



hehehe..skang ni dok kemas2 nk terbang ke penang...
dok punggah2 bag tgk byk sungguh duit anak2 yg aku xuruskan lg...poket sana sket...poket sini sket...bag sana sket...bag sini sket...
smpai xtau dh kt mana lg aku selit duit org bg kt diorang...hehe
ni duit raya uols...dah berbulan abes raya..aku xsimpan2 lg duit diorang..
ni dok teringat,alang2 askar tu xder skang ni baik aku main kira2 siap2...hehe
campur sekali duit aqiqah ammar...

apa aku nk wat ngan duit nih?rasa cam nk p beli ferrari la utk anak2 sorang satu...agak2 ada lebih x?muahahaha
cer teka berapa semua..sape betui wa kasi lu hadiah..hehe..

k la...see yaaa penang...tungguuuu!!!!! :)
Published with Blogger-droid v2.0

12 budak comey:

hajarus said...

uiiissshhh banyaknyer.... nak cuba2 teka, ade dlm rm600kut... :D

miloais milo said...

duit raya dulu ke ni beb???

meh le datang sini - jom kita gi makan2 nak???
ekekekekke

Cho Zila said...

baguihnyer kaalu akak jumpa macamtu kat dalam beg doremon akakni ha.. duit anak2 memang untuk simpanan masa depankan...

Nad @ MamaZakwan said...

mak aih...
banyak ni..
dok terabuq lagi, hehe...
bleh mak pak pinjam dulu buat duit poket gi penang ;)

Nens Collection said...

wa..teka2 plak ye..hehe
sy teka 350 ringgit..hehe

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

wow kaya ammar n dania

eija teka duit raya diorang msti dapat sorang RM300 Campur duit akikah mesti jumlah sume lebih kurang 900++
(main suke2 teka jerk ni..hehehe..)

Sarah Syazwani said...

ni ada yg mak pak dia shopping kt penang ni hehe

Myra Jay said...

Nak mai penang ye..

Jgn lupa roger mana tau leh ngedate..hehee

|| NaFiRaa || said...

rasanye rm250..kekeekke

~izan~ said...

ferrari sebijik baru dlm rm300 tp yg control tu ekeke...nanti bley auntie tumpang naik yer.

Dalila Hamid said...

pandai anak2 manabung...rm250 tul x?hhee

Zefa NorAsmara said...

Simpan jgn tak simpan.. biar beranak pinak dln bank.. :D