Friday, December 9, 2011

Majlis Aqiqah Ammar Izz

dah lama nk cite pasal aqiqah Ammar Izz ni...asik xsempat nk upload gambar jek...hehe
lgpon gambar xbyk sbb ammar xsihat waktu tuh...
ini je la hasil ciluk sana sikit...sini sikit...:p
ni majlis aqiqah ammar ngan sepupu dia..Daiyan Wafi...

majlis ni berlangsung 13 Nov 2011
ni tag yg aku buat...walaupon xcantik tp puas ati...:p
yg atas tu gambar ammar...bawah tu gambar abg daiyan... 

ni gambar ehsan izan (lagi2 sebut nama budak nih...ada gak kene aku kang...haha)
si kakak ni bab posing serah la kt dia...hehehe

ammar izz masa majlis...tido sbb xsihat...

afiqah bergambar ngan retis...huahua

ammar yg menangis jek sepanjang majlis...ibu dia sebok nk bergambar jugak...

ni dh malam...letak jugak ammar dlm buai tu nk amik gambar sbb xder gambar dia ngan buai...

buaian berhias...labu...

daiyan ceria jek dalam buai...

bergambar ngan org marhaban...

ada gak gambar kami ber4...tp blur la plak...
masa ni ammar diam jap..pastu sambung nagis lagi...huhu

thanks wahida dtg jugak...dan sembang jap jek ngan dia...
comel anak dara dia...tp xmo ngan org tu....xper..anak dara kene jual mahal..hehehe
tu anak teruna dia sebok berpeace...si dania pon sebok nak meniru...

ari tu ammar kene wat rawatan nabulizer 4jam sekali...
pg tu kami p wat kol 8am...tgh xdpt pegi sbb ramai tetamu dtg kan...tangguh pegi ptg dlm jam 6++...
pastu malam tu ammar nangis smpai xleh nk tido...
riso punya pasal kami terus p sepital....tinggal la 3 ari kt wad...sng doktor nk monitor...

Alhamdulillah...sume berjalan lancar...
terima kasih pada sahabat handai...sedara mara semua sbb sudi hadir ke majlis kami...:)


28 budak comey:

Outbound Malang said...

mampir sob..nice post..teruslah berkarya dan sukses selalu..jangan lupa kunjungan balik ya..:)

~izan~ said...

haha! tu peminat ko dar seberang beb!

aku tak up2 lg n3 ni.dah draft tunggu masa je hehe.

retis tak laku tu mmg merata2 jual muka haha.

Nad @ MamaZakwan said...

cantek buai..
sewa ek?
katne?bape rm?
byk plak tnye, hehehe...

Myra Jay said...

Pandai Ammar dok diam masa tgkap gambar berempat..

Maybe dia faham gambar keluarga tu :)

Atia Adina said...

kes ammar ni cam sama jer ngan adam...tapi ammar doktor tak bagi inhaler eh....adam 2 hari pas akikah kene tahan wad....

*∽ IZAN ∽* said...

wah dah siap berakikahhh sudahhh...

cantik nyer buai labu ala2 cinderalla gitew..!!

Et duk pahang ekk..? Izan leh datang tuu.. Izan kat Kuantan kan kalo tak silap..? kerr..?

|| NaFiRaa || said...

canteknye buaian labu tuh...

siankan kalo bb demam.. kena plak idung tersumbat.. lagi kesian..

Cho Zila said...

buaiannyer memang cantik ngat rasa cam kat kayangan... bertuah anak yang diraikan... tapi kasihan dia tak sihatkan... retis yang mana satuni...

hajarus said...

cantik buaian labu tu... baby yang dok dalam buaian pun tomey2... ;D

eB ezrin said...

meriahnyer kan? buai labu tuh suker la. cantek :)

♥ Elin ♥ said...

wah merian sungguh!!!....

sweet jer swing bby tuh!...

eT said...

@Outbound Malang makasih yaa... :)

eT said...

@~izan~ hahaha...jual muka..janji laku...:p

eT said...

@Nad @ MamaZakwan buai tu sewa..leh cari kt fb id buaian berendoi...hehe

eT said...

@Myra Jay haha...tp sayang gambar xcantik la plak...huhu

eT said...

@Atia Adina kan...cam sama jek...ammar siap kene sedut byk kali masa dlm wad...

eT said...

@*∽ IZAN ∽* et org phg..tp dok shah alam...izan kan dok kL la ni..tu yg mai majlis ni...hehe

eT said...

@|| NaFiRaa || tu la...mak dia pon kesian..hehe

eT said...

@Cho Zila ala...retis tu la...hehe

eT said...

@hajarus cantik kan... :)

eT said...

@eB ezrin meriah...kalo ammar sihat lg meriah rasanyer... :)

eT said...

@♥ Elin ♥ sweet kan...kreatif org skang ni...macam2...

mamyharraz said...

td baca kt blog izan ni singgah sini pula :)

meriah sgt dgn deco buaian sgt cantik..

eT said...

@mamyharraz hehe...cantik..sekali mak pon nk masuk buai tu...:p
thanks singgah sini...
jom twit kak...hehe

hANis said...

bukan senang nak ambik gambar ngan retis hehe

rATu kEBaYA said...

Cantik buaian labu tu... Suke akak tgk.. Nanti ada baby kecik nak buat mcm ni jugaklaah.

ummidaddy said...

et...sori sgt x dpt join majlis ammar yg meriah tu....cantiknyer buai tu..sian ammar ye tak sht ye...nk membesar bgai juara lar tu...

wan nurul hezrina said...

lawanyer boyan dier...cantek bangat=)