Monday, December 5, 2011

Moist Chocolate Cake

meh nk cite pasal makannnnn......Kek Coklat Lembab a.k.a Moist Chocolate Cake
time2 camni mmg teringat makan jek kan...lapar nih...

skang ni suka makan kek coklat nih...tetiba kan...
hakikatnyer aku ni jenis xbape nk suka kek dan coklat sebenarnyer sebelum nih... :)
kalo korang makan pon mesti nak lagi...sedapp...


kononnyer balik cuti baru ni aku bawak balik 6 bekas kek ni tau...
khas nk letak atas dulang sbg hantaran tunang adik aku...
tp disebabkn dh cukup 7 dulang... alasan...padahal sendiri nk mkn...syg nk bg org...:p
simpan jek dlm peti...kenduri sesama adik beradik je la...sendiri mkn...hehe


kalo korang teringin nk mkn kek ni...leh p kt link 

mintak jek ngan diorang nk kek...nnti diorang bg la kt korang...hehe....


terbau2 plak kek coklat tuh...yummiieee....
nk p carik mkn laaaa....daaaa....selamat ber'monday' bluess!!!! :)


20 budak comey:

Kancilbiru said...

aku pun tetiba rasa lapar kek ni...hehehe

wan nurul hezrina said...

aduai rasa terliur..sedapnya..

umialya said...

terliur je tgk kek tu

~izan~ said...

Lamanya tak mkn kek gini. Ko tmphkan aku,nnt aku g umah ko lg haha!

~izan~ said...

Lamanya tak mkn kek gini. Ko tmphkan aku,nnt aku g umah ko lg haha!

Myra Jay said...

Memang meleleh tengok :)

eT said...

Kancilbiru :
arini xder kek la plak..hehe

wan nurul hezrina:
kene rasa tu..hehe

umialya :
pelaga...p la order...hehe

~izan~ said...
owh...kalo ko nk ckp...nnti aku tempahkan...hehe

Myra Jay :
hehe...baru tgk kan...:p

miloais said...

wow....! nampak sedap tu...

Nens Collection said...

perhh..moistt giler..yummyyy!!

MamaEma said...

nampak sedap..konpem sedap ni

VarietyBFF said...

kek coklat dah ader stock.saper nak boleh ler order

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

tgk pun nmpk sedap..
mkn lg ler sedap..
byk btol coklet dia..

~Z.U.R.A~ said...

sedapnya kek choc....
salam ziarah kembali....

rATu kEBaYA said...

sedapnya.. faberet ni.. terliur dibuatnya..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

perghhh..sedapnye..
terliur suda.. ^^

~Lynda Lum~ said...

salam et~

hehehe.. memang terliur tgk kek coklat.. dah ar memang fav sy apa jua species kek dan coklat... :D

eT said...

testing

eT said...

makan budakkk

Prettywrite said...

Salam kenal kak..dtang dari blog k.izan..sedapnya nampak kek..yna memang suka betul kek coklat moist nih tapi buat tak pernah jadi..kecewa jer..hehe

eda_ej said...

sedapnye kek coklat!!! tetibe rase lapa.. =D