Wednesday, December 7, 2011

WW || TerdaFtaR SekOlAh untuK dAniA :)


siapa sangka...siapa duga...
jodoh pertemuan semua ditangan Tuhan...
kita hanya mampu merancang :)

next year adalah fasa perubahan untuk anak dara sorang nih....




16 budak comey:

~izan~ said...

sekolah dah anak dara sorg ni. slmt sekolah hehe

♥ Elin ♥ said...

x mo nangis2 eh nnti syg....ramai kawan2 dekat sekolah tuh :P

Kancilbiru said...

alolo dah besaq dia...nak masuk sekolah dah..

Nens Collection said...

terdaftar ye..hehehe
semoga die dpt biasakan diri die kt taska nnt,dan seronok dpt kawan2 ramai2..insyaallah..

Fieza79 said...

dah nak masuk tadika ye..mesti ibu dan anak sama2 excited kan..kan..hehee

eda_ej said...

nak masuk tadika ek.. bape umo die??? ingat nak anta si abang ni juge la.. hehhehe.. =D

@e_da said...

et nanti wat review sekolah ni n fee dia ya kalau rajin.. heheh sy pun berkira2 nak hantar mika ke BBIM atau Genius aulad.. tgh mencari2

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku tgh tggu jawapan dr taska uitm 2 minggu lagi.berdebar :p

lydzar said...

selamat pegi skolah dania. bangun pagi jangan nangis tau :D

wahida said...

dah nak sekolah dah anak dara ni...

belajar rajin2 tau sayang...

*Ms.Serry Shah said...

huhu sabar je la... "terdaftar" ye kak...

|| NaFiRaa || said...

dah nak sekolah dah.. sekejap jek kan~

wan nurul hezrina said...

belajar rajin2 samai cucuh atap=)selamat bersekolah=)

eB ezrin said...

dh start skolah? bestnyer. :)

ummidaddy said...

oh sgt berminat kat situ...nti dalila leh kwn ngn dania..hihi..gaduh2 syg gitu

Qhaifa Nur said...

salam singgah...

dah nak masuk sekolah...
dah besar nampaknya..

jom singgah
qhaifanurin.blogspot.com