Wednesday, April 25, 2012

Excited Nak pHotoshOOt nih!!!

last week kitorang p photoshoot ngan tatak maro...
keje amik gambar jek aku ni kan...
tahun ni saje baru 2x kot photoshoot gedik2 manja...xder la selalu pon...hehe
aku suka amik gambar ngan dia sbb gambar dia cantik2...dia jugak ada wat pakej sekali ngan fotobook kot rasanyer...tanya la dia sendiri kalo nak..hehe
ok...walaupun dia kata gambar xcantik...tp bg aku yg xreti tang mana cantik xcantik gambar tu rasa sama jek kot...hehe
gambar2 bapak dan anak2 kt bawah ni dari camera hp aku...bukan camera jemah maro yer...

lokasi: datc, uitm shah alam
date: 21 April 2012
Tema: bElaSah Jekkk

 ammar izz ngah syok layan angin...
time ni angin kuat giler...melayang tong sampah...

 main naik tangga plak...
kakak sebok ngan kasut kecik dia tu...

 kasut kakak nk tertanggal la plak...

 adik xpandai jalan lagi...jadi ayah la pimpin...

1...2...3...4...high 5!!!
rancangan kegemaran kakak ngan adik diabad ini...

 ni baru la dari lensa jemah maro
tgk hasil lain sila la ke blog beliau kt sini yer....

tetiba ada gambar aktiviti pembungkusan bedak arab terselit kt sini plak...
aritu mntk restock 2dozen ngan supplier...tp aku dpt restock 1dozen jek sbb stock xcukup...
lani 1dozen pon dh nk abes...1st come 1st serve yer uolss...

8 budak comey:

iera said...

tomei2nye tgk kakak n adik.hihihi..ibunye tak masuk gambar ke kali ni?

Zefa NorAsmara said...

Bestnya buat sesi ps.. kami tak pernah lagi buat ps dgn mana pg.. haritu menang 1 sesi ps pun tak buat lagi..

Eliss Mie said...

aku x pernah photoshoot ni.

sHi Ma said...

Mana emaknya.. Xkelihatan..

Nens Collection said...

ammar pon suka ngn high 5..kalo pasang citer tu..dan ler bersiap nk g keje..hoho

|| NaFiRaa || said...

bestnye berphotoshoot.. dapat bergambar 1 famili kan~

Aleyn said...

Bestnyer berphotoshoot...

Mrs Amir said...

cantik2 gak gambonya ye.. pasni jadik camerawomen lak..