Thursday, October 22, 2009

8 Bulan sudahh...


dgn pantasnyer aku nak hapdet blog pepagi nih...maklum la, ari ni boss besau dah masuk opis..hehe..sat lagi jenuh nak menjawab kan...lega boss kecik leh lepas keje yg berat tuh..

ok...anak den ni dah masuk 8 bulan ari nih...22hb cam bese la...aku hapdet sket pasai dia...

jap jek rasa dah masuk 8 bulan..manja tol budak ini xtau nak cakap dah...
dia dah leh angkat badan nak merangkak...tp xberani nak gerak lagik...menyusur jek laj sket..
lagu dania skang ni cam aku dulu gak..cak cekuk ngan pok amai2...lagu lain ada gak...tp yg tu jek mak pak dia rajin nyanyi..hehe...
byk mende lagi nak citer, tp cam xdan jek...xpo la...bulan depan la aku cite..hikhik..

5 budak comey:

izanpyus said...

Kejap je rasa Dania dah besar...hehe.Tak lama lagi dapat 'kaki' jenuh nak kejar...

Jangan noty2 yer dania...be a gud gurl.. :x muahks from auntie.. =D

Atia Adina said...

samo lah ngan den...baru angkat2 badan nak merangkak jo.lom brani laei nak gerak...den pun dah nak masuk lapan bulan gak ni...betul ke den cakap n9 ni?.Hantam jer lah...ibu den org nogori

eT said...

izan: hehe...2 la..dah leh jalan sendiri nnti, bersiap la...

atia: hehe..xper..belasah jek ckp cane pon..:p

Mrs. Asida said...

8 bulan?? hehe dah lapan bulan ko jadi ibu.. mcm x percaya.. hehe

anyway semoga dania cepat besar.. :)

eT said...

hehehe...8 bulan jd ibu..plus 9 bulan dlm powut = 17 bulan la..muahaha