Tuesday, October 13, 2009

Aku nak pegi Haji!!!

hehehe...
cam syok jek nk p haji...tp bukan skang la..mungkin masa2 mendatang...
aku dah p bukak buku td n dapat tabung seketui (org len dah berbukit duit, aku baru nk bukak akaun...:p)...kene boh duit dalam tabung ni la kan...bila dah penuh leh la p haji...
korang leh tolong boh duit dalam tabung haji aku ni bg penuh supaya aku leh cepat naik haji...
baekkk punya...
kebetulan kat opis aku ada program yang dilangsungkan oleh perpustakaan kt uitm shah alam nih....bla..bla..bla...jap nk copy paste...aku malas nk type...

Pameran Perpustakaan Tun Abdul Razak Bersama Lembaga Tabung Haji Malaysia "Pelaburan Dunia & Akhirat" "Pengendali Urusan Haji Anda"
Sukacita dimaklumkan bahawa bermula hari ini sehingga 12 November 2009 telah berlansung Pameran Perpustakaan Tun Abdul Razak Bersama Lembaga Tabung Haji Malaysia "Pelaburan Dunia & Akhirat" "Pengendali Urusan Haji Anda".

1. Untuk Makluman, kepada sesiapa yang ingin membuka Akaun Tabung Haji RM 30 ke atas akan mendapat sebuah tabung percuma.

2. Selain itu, kepada yang telah membuka akaun dan ingin menambah simpanan, boleh juga berbuat demikian. Penyimpan-penyimpan yang telah mempunyai simpanan sebanyak RM 1300 pula boleh mendaftar haji.

2. Anak syarikat Tabung Haji iaitu TH Properties@enstek adalah syarikat pemaju perumahan yang mana telah menawarkan 2% diskaun dan lain-lain kelebihan kepada kakitangan kerajaaan yang ingin memiliki rumah. Sebarang maklumat berkaitan, sila kunjungi kaunter TH Properties di Aras 2, PTAR 1.

Sekian, Harap Maklum.


6 budak comey:

izanpyus said...

Aku setakat nak ajak ko lawan dam haji ok la..tapi nak penuhkan tabung ko,aku kena gi haji dulu supaya bley doa kat sana supaya tabung ko cepat penuh,hehehe.

Aku bukak akaun tabung haji masa sekolah rendah dulu...pun dpt tabung nie.Agaknyer kalau bangunan real tabung haji tu renovate,baru tukar kot design tabung dia...hihi.

eT said...

hhehe...nak main dam aji pon aku xtau izan...kompem kalah la kalo ko ajak aku lawan...
aku bukak akaun ni pon nasib org tabung haji tu mai ngadap kt batang idung aku ni...kalo x ntah bila aku nk p bukak...:p

Mrs. Asida said...

aku pun buka time sekolah dulu. entah apa dah jadi dekat tabung aku tuh.. hilang dah wei.. :(

bang am said...

apalaga... den dah isi 20 sen smlm dlm tabung haji tu.... leh naik aji ler..>!!

eT said...

xper arr...pasni den naik aji..

Elias said...

It won't really have success, I consider so.
dallas zoo discounts | dallas zoo coupons 2010 | can anxiety cause chest pain