Wednesday, June 2, 2010

aku di'tua'kan


aku telah diminta menjadi tua oleh niza
dengan upload gambar kat website nih

see....bukan main lagi dia lipat kulit pipi aku tu nk bg tua...
mata pon makin juling dah aku nengok...huhu
spek aku tahan lama lak tu...hakikatnyer skang aku dah pakai spek lain...:p
tp xper..mak tetap menten kan...hehehe...

smlm aku juga telah menuakan anak dan akan menuakan laki den juga...:p

4 budak comey:

Ku Tak Sempurna said...

ekekeke.. tang hampir juling tu yg tak menahan



nak cuba gak aar

eT said...

cuba2..hehe

Ad said...

hehehhe...hilang ketegangan kulit

eT said...

haha...riso idung senget jek...