Tuesday, June 29, 2010

Rest in peace


tu la hakikatnyer...
sedangkan manusia pon lelama akan mati..ini kan pulak buatan manusia
mau sedapkan ati ni jek...
ari tu dah anto laptop p klinik dia...
dah operate bagai...org tu cakap grafik card rosak...terbakar...
then, kene tukar motherboard makan modal rm800++
kalo repare dlm rm300 jek...tp xtahan lama la...akan rosak balik...
sedey wa rasa...laptop ni ada sentimental value u...huhuhu
walaupon dia disaluti ngan sticker arsenal yg ada lambang macam meriam buloh tuh ha...dan aku bukan la peminat arsenal...aku xkisah...
yg pntg laptop tu jek...huhu

jangka hayat adalah 2tahun...kalo ada warranty kan bagus..huhuhu

mishh u..huhuhu...wawawa...

dan..setelah di operate...kasi keluar itu hard disk...kasi baju baru...dan jadi la external hard disk...
so lani...wa ada external hard disk..wahahaha...
leh la save cite korea yg diorang dok sibuk2 tgk tuh..huhuhu
wa teringin gak nk layan..tp bila mau layan itu cerita..adehhh...

15 budak comey:

izanpyus said...

et,bagi aku la external hardisk ko tu.aku punya external baru je kong ni hukhukhuk.250GB uwaaaaaa!!!!!

eT said...

hehe...ko operate la laptop ko tu izan...amik hard disk dia wat external baru..hukhuk..:p

izanpyus said...

keskeskes...abis tu tada hardisk la laptop aku ni haha.aku bkn kaki operate mcm ko hehehehe.eh nnt citer la experience guna CD...cekal dan gigih tu.

Redbloodsnow said...

wahhh lawa lah baju baru hardisk awak tuh. suci murni gtue...hehe

dotblogspotdotkom said...

byk jasanye tu.....huhuhu

eT said...

izan:
dah aku amik hard disk laptop..ko pon sama la kalo nak...huahua...
tgk la kalo aku cekal dan gigih..akan ku cite pasal CD tu ha...:p


zie:
cantik kan...tp mmg xder pilihan lain pon...putih jek tinggal kt kedai tu..hehe


dotblogspotdotkom:
pesal panjang sgt name eh..ada nama manja x?hehehe
yeah...mmg byk jasanyer tuh....

miezaniera said...

alamak sama la pulak nasib laptop et ngn laptop adik kite...dek krn syg nk beli motherboard baru smpi rm800+, so dia guna duit tu utk beli dekstop komputer...pasni mesti ada enrty 'my new laptop' kankankan hehe

eT said...

bai:
hehe...my new laptop???
urrmmm...akan difikirkan kemudian..:p

~ Sall said...

salam kenal eT, sall followmu jugak. Tq kerana sudi follow sall.

~ Sall said...
This comment has been removed by the author.
eT said...

sall:
yer..salam kenal

AngahSayang2314 said...

et singgah sebentar untuk jenguk2 hehehe nice your notebook..
i follow uuuuuu

eT said...

tq folo me...nice but dah xberfungsi...

army4war said...

HDD kasi banyak2 muvi.. aku mau muvi huhahaha

eT said...

huhu..ko kan dah byk muvi..aku nk copy ngan ko nih...