Monday, June 28, 2010

dan...akhirnyer...


dan..akhirnyer...ari ni aku rasmi watermark neh...
nampak bergaya seyy..dok atas gambar..hehe
utk pengetahuan semua...bab2 nk edit gambar ni aku gagal sket...sket je yer..jgn lelebih...
okeh...apa ada pada gambar tu yer...

tu la dia CD baru dania....cloth diapers
ari tu kami p melawat kawan ikram...dia ada biz bab baby2 neh....complete set...

ikram kata dia kental utk menguruskan hal2 CD nih...
ok...saya memegang kata2mu wahai en.suami...
sebabnyer guna CD..utk cut cost utk pampers....lampin pakai buang...
lunatots ni dah wat iklan kt hot.fm...kat nasi lemak kopi 'o' pon ada...
xder skim multi level bagai..hehee
cara cuci???hmm...nnti kalo aku ingat n kalo rajin aku tempek kat sini yer...


7 budak comey:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

huhuhu..... pakat seme bloger buat water mark ...mmg tak menahan...

@e_da said...

bagus tu et share cara guna clothdiapers ni..

Unknown said...

dotblogspotdotkom:
sbb ramai penciluk skang ni..huhu

eda:
InsyaAllah...nnti share heh..

Kancilbiru said...

haii satu je watermark? hehehee...

Eliss said...

aku anti cd..hahaha..sebab aku malas :P

Unknown said...

hehe...aku pon beli seketul jek cd...:p

Lionel said...

There's no doubt, the dude is absolutely right.
buy stocks without a broker | hotel deals vancouver bc | colorado springs hotel