Friday, June 4, 2010

lubuk ujid


baru2 ni aku balik jengka...
kebetulan ada kenduri kt umah wan ari sabtu tu...
kami p mandi manda kt sungai lubuk ujid...
selama hidup aku kt jengka ni...baru ni aku sampai...hehehe
ni pon pasai kakak aku sibok nk mandi sungai...
tp xleh mandi sgt pon..pasai dia kan mak yong...nnti air sungai xmengalir tersumbat...hehe

meh la layan gambar2 kt bawah ni...

korang tau apa kumpylan kupu2 ni dok hurung???pampers yg dah hancusss..huhu...eeeyakkkk

leh tahan la tempat dia...

dak kecik ni takut bila kene rendam dalam air...hehe

meh kita berendam ramai2...

sedap jek tgk air tu kan....moh kite lagik nak.....

12 budak comey:

orangilak said...

lubuk ujid ni dari gunung mana datang air tu..macam best jek...saya selalu mandi kat gunung ledang.sejuk gila air dia..tp best!!!

bang am said...

bukan lubuk ujid puan ET.. ni nama dia Lubuk Yu...

eT said...

huhu..salah lubuk la plak..wakaka...
lubuk yu...terima kasih org kL betuikan org jengka..:p

sungai ni dari gunung ntah...hehe..nnti den siasat k...:p
tp ianyer terletak di pahang...hehe

Frodo Baggins said...

weeeee cantixxx!
tenang jer ...
hahahhaha


>>___<<

army4war said...

jom!! nak mandi manda!!

eT said...

jom la mira..kata nk p ulu yam..yam..

miezaniera said...

jom la nk mandi sungai gakkk..

eT said...

jom kt mulut sampai bila nk sampai..huhu...
cop bawak keropok...:p

mjhidayah said...

kat mana tempat ni kak? saya dok jengka pun tak pernah tau..huhuh..sedih betul..kalau tau ingat nak pi~!

eT said...

lubuk ujid kat kuala sentul...
lubuk yu pon dekat2 situ...tp belah sungai jerik/tongkiat

hazmichemanchehassan said...

YE BETUL TU et...Lubuk ujid kat kuala sentul menghala ke maran..rasanya air dia dtg dari air teladas...

http://bloodbutchery.blogspot.com/2011/11/keindahan-lubuk-ujid.html


kalu lubuk yu,kat ngan kuil tu menghala ke sungai jerik...yg ni saya pun belom pernah sampai...

rasanya air dia dari sumber air terjun pelangi,kuala sentul...

http://bloodbutchery.blogspot.com/2011/11/air-terjun-pelangimaranpahang.html

intan norjiha said...

air sungai lubuk ujid nie dari air terjun pelangi dekat atas bukit..nie org kampung kuala sentul lah yang bgtau.. sye buat kajian mengenai pelancongan di lubuk ujid..