Thursday, September 2, 2010

Himpunan Kuih Raya


dalam aku xplan nk membeli kuih raya byk sgt...
walhasil ada la dalam 5 jenis jek kuih plus 2 bungkus serunding tuh...
serunding tu asalnyer aku beli 1 bungkus jek...
ikram bawak balik plak hadiah dari YB kt parlimen tu sebungkus lg...
kuih plak aku xplan tp terbeli 4 jenis kuih...then 1 jenis lg YB kt parlimen bg...

kuih2 aku raya kali ini ialah....

Biskut susu (susu tepong..bukan susu ibu yer...)

Kek Lapis Serawak


Dodol (nogori sombilan mali...dah bunyi cam perak plak..:p)


Biskut Nestum Kopi



Coklat (gaya cam Almond London)

2 bungkus serunding....



cukup la ni kan...byk2 pon watper kan...
kang sape plak nk mkn kuih kawan2 yg lain..hehehe

ada yg nk tolong tambah menu kuih aku ni ker??
sila2...wa xkisah..wa bahagia...

maklum la..bulan pose ni bulan keberkatan...bulan rezeki...hehhee
source pic google

8 budak comey:

Kancilbiru said...

wahh serunding...aku lupa tak bli lagi serunding...hehehe

d_tieah said...

Serunding tu..
Sedappppppppp..

eT said...

niza/d_tieah:
haa..pelaga...p la beli...

zyra said...

serunding......
mane mau carik neih??
nk beli serunding gak tuk mak...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku punya ada 4-5 jenis termasuk kerepek pedas :p

eT said...

zyra:
carik la kt pasar ramadhan ker...pkns ker...kompem ada...

elis:
ok la tuh...lebih kurang aku jek..hehe

miezaniera said...

sama gak thn ni rasenya paling skit beli kuih raya..org dtg beraya bukan nk makan kuih pun..membazir je beli byk2 kan..

eT said...

xper..simpan wat open haouse...hehe