Monday, September 27, 2010

Setting Alarm

tetiba td kuar isu set alarm kt phone...
urrmmm...skang sume org set alarm kt phone...
ada lg ke pakai jam loceng??angkat tgn???
bukan apa...skang ni mudah...sume org ada hp kan...leh plak set2 alarm ni...
so, dgn kuasa bulan...ala2 gaya salormoon...teringan plak kartun nih...
masa kecik sonok layan...hehehe....ke lain plak dah citer...:P
dgn kemudahan yg ada tu kan...set je la kol bp nk bgn tido kan...
besenyer set2 alarm ni pasai nk bgn tido la kan...
pattern aku set alarm cane??
hehe...aku suka kunci jam guna unik number...
kalo nk bgn kol 6am...aku akan set 06.06am...
kalo nk bgn sahur ker..bgn wat keje sekolah ker...kol 3 - 4 pagi tuh...
aku akan set 03.03am - 04.04am....
pastu bukan 1 masa jek...3 -4 lain2 time...
bising tok laki jam asik bunyi jek...bgn nyer idak pon...hehehhe
pastu janji ngan kawan nk cabut kuar kol 12.12pm..muahhaha...
okeh kekawan...moh kiter....
eh..korang set jam cam aku gak ker?..:p

11 budak comey:

Kancilbiru said...

sekarang ni semua pakai hp dah kot...kesian kedai jam...ekekeke

eT said...

xper...jam leh wat cara lain plak..boh radio ke..hehe

miezaniera said...

tk kuasa la nk set minit yg sa tuh..slalu set puluh2 jer..5.50 ke 6.30 ke hehehe

eT said...

ala...tekan jek butang tuh...bkn ssh pon...hehe

izan_cute said...

ha Et,oleh kerana cara ko tu unik,aku nak tanya ko,kenapa jam kat kedai2 tu or kat iklan2 jam kat majalah tu selalu tunjuk kul 10.10minit...ke mereka pun macam ko? hehe

army4war said...

kdg2aku set jam pepelik gak.. tp tak selalu hehehe.. contoh aku rasa 545 tu lewat sangat... 540 tu awal sangat untuk alarm..aku set la 543.. haa baru adil.. hehehe tp tak slalu huhahaha...

mazQ said...

eee...boo~ ...otak kite mmg sama...kalo nk bgn 530, tp kalo set 515, cam awk beno lak bgn...so set dlm 520....so terasa just nice jer utk bgn...

tp pagi td, jam da menjerit 2-3 kali aku wat derkkk jer, penat weh wat keje skola malam td..

eT said...

izan:
haa....10.10 eh...
setahu aku la kan...aku xtau la btol ke x...xpenah plak aku kaji akan kebenarannyer...
10.10 tu kan bentuk senyum kan...kite mmg patut senyum la nk tarik customer...1 lg...org ckp kt aku...tukang buat/cipta jam ni mati kol 10.10...hehehe...ntah la...aku pon xpasti...

mira:
kirenyer ko nk bg keadilan kt jam ko la eh...haha...bagus3...

kt jam pon ko nk bg ati kan...:p

eT said...

mazQ:
ko sama ngan aku ke ngan mira ni kakak??hehehe

aku pon malas bgn pg td..walhasil aku lambat pg nih..:p

|| NaFiRaa || said...

set pakai hp jugakkk.. tapi kadang2 bunyik alarm 3 4 kali pon tak bangun2 lagi.. belom lagi kes hp takdak bateri.. trus tak bangun2.. adessslaaaa...

eT said...

nafiraa:
hehehe...selalu camtu kan..bila la nk berubah..:p