Wednesday, October 27, 2010

Berwajah Baru



hehe...i dah ada kad baru setelah membayar rm30 kepada en.ceti...

pepagi buto td kan tgk jam kt dinding umah dah 745...alahai...
siap cepat cane pon...wal-akhirnyer jd lambat gak...
byk main tol aku ni ha...
rempit sampai opis...lif rosak lagik...suka naa wat hal...ish..ish...pepagi plak tuh...time aku nk kejar punch card...
kalo la mesin punch card tu letak kt parking kete kn sng...:p
pastu sampai kt pintu tu xleh touch plak kad aku ni ha..nk access door opis xleh...
waaa...pehal wat hal plak kad nih...
nampak ada sorang hamba Allah ni dah nmpk aku terlambai2 kt pintu leh lak dia joget2 wat bodo xmo bukak pintu...karate kang baru tau...huhuhu
nasib sempat punch di kala mesin tengah menyanyi2 keriangan....huhu...8.00am...fuhhh...
(pssttt...bulan ni dah 3x wa merah kad kuning tuh...huhu)

igt pintu tu yg prob...
belek punya belek kad wa dah patah...
tinggal nk terpisah 2 jek...huhuhu...sedey beb...
setelah 4tahun 7bulan kad tu berkhidmat ngan aku...akhirnyer tamat la riwayat deme...ish..ish...

v
v
v
v
v
v



byk beza x dlm tempoh hampir 5 tahun wa berkhidmat di sini??hehe
zaman muda remaja (kad yg dah kelabu asap tuh) dan zaman mak org (kad cun lagik tuh) skang nih??


14 budak comey:

mamaaerish@eb said...

yang, u kat fakulti ker per?

leh la jumper... namer pn satu u... ;p

izan_cute said...

weh,nampak sangat ko tak suka kad lama tu sbb tak senyum sampai ke telinga mcm kad baru tu hehehe

mamasue said...

oooo...30 hinggit nye kes ni kan

miezaniera said...

hehe sama la kite...melayang rm30..

miezaniera said...

hehe sama la kite...melayang rm30..

eT said...

eb:
xdok fakulti...
wat keje yg xnmpk...huhu

izan:
masa tu budak lg...
takut nk senyum..hehe..aci x alasan aku? :p

mamasue:
yeah..kes 30...huhuh

bai:
xper...yg pntg i dah leh main touch2 lagik...hehe

|| NaFiRaa || said...

uik.. kena bayar rm30 ke kalo nak tukar kad baru??? memang pakai sampai patah riuk ar cam nih.. kalo free boleh tukar selalu..muehehehe

eT said...

kalo hari2 tukar..mau kilang kad pon tutup..wahaha...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

patutnya kasi free la kan.dah laa kad tak comey..seb baik muka ko comey :p

mekchu said...

ehhh yg mana remaja yg mana remaja purba tuh?? hahahaha.. nmpk yg baru tu lagik muda laa..

eT said...

elis:
tu la kan..nasib aku comey..ahakss...:p

mekchu:
tu namanyer awet muda...hehe...pasai kad baru kot kan...hehe

Atia Adina said...

haiya....patut kad rosak kasi ganti sudah...dah lah kad tu tak tahan lama....mudah rosak....leceh ar....akunyer ni pun nampak cam dah nak expired jer

mamaaerish@eb said...

eT,
wat kej yg x nmpk?... aikh?... takot la plk dgr... hu3

eT said...

ad:
tukar laa...pelaga...

eb:
haha...percaya lah...:p