Thursday, October 28, 2010

Selamat Hari Kelahiran



Alhamdulillah...di saat ini aku masih lagi berpijak pada bumi Allah....
masih diberi kesempatan untuk memperbaiki diri untuk dunia dan akhirat...
masih berkesempatan membaca ucapan2 dan doa2 kawan2 untuk aku...
waaa....aku terharu dehhhh....

sepagi membaca ucapan dan doa tanda ingatan kawan2 pada aku...
owh...aku ramai kawan rupenyer...hikhik... :)

urmmm....
bak kata bai.."et minta hadiah apa???"
adik aku plak call tanya "ang dpt hadiah apa???"

jawapan aku..."kisses n kasih sayang..." cheewaaahhhh...aci x jawapan tuh? :p

yg pntg umur aku meningkat lg 1 angka...
tp masih muda kan..kan..kan...

thanx pada semua yg wish besday kt aku...
sayang korang sume....muaahhh... :)


9 budak comey:

~izan~ said...

Selamat Hari Lahir... Aku lagi 3bulan nak smbut ke 29,ko plak baru smbut 28,ish..tak aci btol haha.Semoga dimurahkan rezeki dan berbahagia d samping family tersayang...

Atia Adina said...

selamat hari jadi eT....moga diberikan kesihatan yang berpanjangan....bahagia...ceria....murah rezeki....

Unknown said...

izan:
amin...thanx...
haa...tu maknanyer ko lg tua pada aku kan izan...hehehe

ad:
aminnn...terima kasih....

miezaniera said...

selamat hari jadi et (kali ke 3 ucap hari jadi kt et utk hari ni..hahaha)
betui tu hadiah kasih syg adalah yg paling bernilai sekali dr segala handbag,jam,kasut,emas dll...hehehe

Unknown said...

bai...tu la...
ayat dia sama jek kt sume tempat bai wish..hehehe
sms xmo bg ker?? :p

|| NaFiRaa || said...

happy birthday to u~ semoga segala impian kamu tercapai..

army4war said...

HEPI BESDAY 2 U.. U R BORN IN THE ZOO.. WIF MONKEY N KANGGAROO.. HEPI BESDAY 2 U ..............~

Unknown said...

nafiraa:
thanx..aminnn...

mira:
ye ker mira??
ko ada ke time aku lahir tuh??huhu
nyway...terima kasih di atas nyanyian ko tuh...huhu

zamzunita said...

Happy birthday my dear fren, May ALLAH bless all of us..semoga dimurahkan rezki n happy alwaz..