Friday, June 10, 2011

Ahli Baru Kump Jambu Maharajalawaks





opss..tetiba plak kump jambu ada ahli baru..ngeh3...bedooh jek weh!!!

pagi ni mak long siapkan ammar izz..
Dibantainyer serba pink utk anak teruna ai ni..huhu

xper la..sekali sekala jadi jambu kan adik..
Nak kata muka ganas tak kot..ati ammar mmg cute..haha

TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || MANDIAN HERBA / MANDIAN AURA || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK



Published with Blogger-droid v1.6.9

10 budak comey:

Atia Adina said...

baru ni aku pakaikan adam baju atia dulu2....kaler jambu ni lah...pas tu bapak dia plak tak suka....takut anak dia konpius identiti

lydzar said...

eheheh ala kecik lagi, takpe kot berpinky2 sesekali..comel

~izan~ said...

skrg kaler ni dah universal la et hehe...fahrin ahmad yg macho tu ok je pakai baju pink kekeke..

bdk2 takpe..pakai la ape sajer,kaler tak penting jnji bkn skirt ropol2 hehe

mamasue said...

alolo tomeynye pki pink...tak kisah jantina dah pink ni...janji tak dak bunga =P

miloais said...

comel jer pe... kaler pink
kecik lagi ok lah...

misz h0neyz said...

hYe...
j0m j0in GA h0neyz http://miszh0neyz.blogspot.com/2011/06/like-giveaway.html
;)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. stylo.. ape pon xbleyyyyyy.. muka legend tapi hati cute :)

iera said...

hahahhahaa...ingtkan ape td..ammar pun nk jadi jambu erk?hahhaa

Nens Collection said...

hehe..boleh join dh ni..janji pink!

Bionic women said...

comelnya pinky-pinky