Friday, August 28, 2009

Catatan Ibu hari ini


Sedikit catatan ibu ari ni.

Ari ni ibu cuti maknanyer tidak bekerja sempena ari jumaat yg mulia ini...
pepagi p opis amik notes sket utk kelas sok...then p klinik untuk tujuan cucuk nursyaza dania nih...
dah lama tertangguh, patut cucuk 22hb ari tu lg...
kali ni cucuk Hepatitis B 3 mengikut buku rekod dia.
Bila timbang dania dah 7.1kg masuk 6 bulan 6 hari ni berbanding masa dia 5 bulan 6 hari yg lalu dia 6.4kg.
cepat gk anak ibu ni naik..padan la lenguh semacam jek tangan bila dukung dia...tp nk xnak kene dukung gk la..
cucuk kali ni pedih sket doktor kata tp xmenyebabkan demam.
So, bila kene cucuk tanpa sbrang warning dia menjerit nangis..huhu..sian yer kene cucuk...
compared ngan cucuk 5 bulan ari tuh siap gelak2 xnangis pon..aku pon naik pelik...huhu
setel urusan pulang la ke rumah...
pasni nk ke pasar mencari barang2...

kepada kekawan sume...Selamat bercuti dan selamat menyambut Kemerdekaan!!!
Sekian.

6 budak comey:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

nak ikut gak..hehehehe

Sarah Syazwani said...

wahh..kalau dah ke pasar tu bolehla jamu kawan2 buka pose ptg nih..hehe

izanpyus said...

meh ko try dukung arissa,hehe...2bulan stgh 5.5kg.skrg ni nk dekat masuk 3bulan minggu depan hampir 6kg,huhu.lengan dia lagi besar dari aku,haha.aku suka tgk si dania sleep tu tapi mcm dok pk sumthing je smbil tdo,hehehe.

Mrs. Asida said...

Selamat Hari Merdeka!!!

eT said...

elis:
jom ah kite reramai sesoping..heee

sarah:
beli brg yg xleh makan la sarah...

izan:
anak ko tgk pon dah tau berat..huhu..

acid:
selamat2 merdeka

mama_tdarNrayna said...

eh,samala gaya baby kite tdo..ehehe