Friday, August 21, 2009

Edisi steamboat lagi!!!

hehe..tgk tajuk pon tau dah apa aktiviti aku kan..kompem la bab makan2...
kali ni kami p mkn steamboat kt sunway...nama kedai tuh flaming steamboat...time tu ujan renyai2...org penuh kedai la plak...tp nasib along dah sampai awal..2 pon dpt table yg dah dok kt sblh org basuh pinggan...kire leh bersembang ngan tukang cuci pinggan tu kalo boring makan kan..hehe..harga mkn kt situ rm21 sekepala...mkn la sampai buncit..kalo perut xbuncit lg jgn benti mkn yer...

ahli pemakan ialah along, abg zul , itun, mamat, aku, ikram, n dania....

pemakan tegar : along, abg zul , itun, mamat
diorang ni pemakan tegar kerana muka diorang jek dok ulang alik p amik makanan kt dlm kedai tuh..sampai org kedai tu kene refill byk2 utk diorang jek mkn..huhu


senget2 mulut along tahan air lior..haha


sonok lepas terkandas ki ktm KL..aparaaa...


ni baru cawan..blom tgk pinggan yg diorang guna lg..huhu


dak ni mmg suka control macho..ececeh


makcik2 makan

pemakan yg xcukup rm21 : aku, ikram
aku cam bese la dok pegang dania cane nk makan..makan cam rasa2 je la smlm tuh..rasa xcukup rm21 aku mkn tuh...baru rm2.50..xleh jd nih...
si ikram plak xmkn byk kali ni sbb dia xsihat sgt..asik demam baik..demam baik...kang mkn haiwan2 yg byk tuh riso demam lagi plak...cian dia..hehe


sbb mkn sket jek..lobang idung je la masuk..:p


dak kecik ni jeles xbg ibu makan byk...makin kurus la ibu dania oii..

pemakan yg memberontak : dania
yang si kecik nih bese la dia..asik dok xdiam jek..segala mende dah bg kt dia main..gajah pon dah bg..still nk meragam jer...bila mak ngah dia bg telor kat dia..cam bese la nk masuk mulut..mana muat yang oii telor tuh besau dari mulut...so, dihempaskan telo atas kusi mungkin tensen..haha..nasib la badan..

apala menu yg boleh saye makan yer..
hambik kau...ssh sgt nk mkn..

3 budak comey:

along said...

caya lah nya....

Anonymous said...

nya kunya2... huhuhu

eT said...

nya...nya...