Thursday, August 27, 2009

Kenduri TAG

byk benor tag org bg..kumpul2 tag yer..

ni tag dari kak anis:

1) sile copy award ini di blog anda:

-done

2) nyatakan 6 fakta menarik tentang pemberi award ini.. (kak aniss)

- perempuan

- masih bujang (bila nk jamu nasi minyak ni akak?)

- org jengka

- bekerja
- dll... :p

3) nyatakan 9 fakta tentang diri anda sendiri- pompuan
- isteri
- ibu
- masih muda
- bekerja
- penuntut
- pembangun pelajar
- target pose penuh..mudah2an
- ic 06 ...:p

4) pilih 10 penerima award seterusnye ..TAG mereka!!

- sila la kalo rajin

----------------------------------------------------------------------------------------------

1. Nak tau sangat nama singkatan korang, umo, dan dok mana....???
nama singkatan eT, 27, n dok kt shah alam

2. Tiap2 hari ke korang bukak Blog nih??? Biasa kol berapa?? Lama tak?
mesti bukak ari2...xtentu masa pasai xwat jadual pon bukak blog..hehehe...kelamaan terpulang pd isi kandungan...:p

3. Bila dah on kat Blog.. apa yang korang buat ek???
buat apa lg?xkan bersiar2..:p

4. Pernah tak sedang asyik melayan internet ni.. Korang telah abaikan sesuatu?
kalo dah lagho kompem ada yg terabai..huhu

5. Macam mana korang masak maggie?
bab megi ni aku xder la xpert..tp laki den terer masak megi...meleleh,,hikhik...nk tau cara2 masak megi tanya laki den...hehe

6. Hubby or wife korang tau tak korang ada blog ni? Pernah dia orang baca blog korang ni??
oh oh oh..mesti la dia tau..dia yg sibuk soh wat blog...ari2 tanya perkembangan...huahua

Saya kasik tag ini kepada :
sila2

-------------------------------------------------------------------------------------------
tag from zue plak:

1.Apa perasaan anda skrg??
- xder perasaan daa...kalo rasa ngantuk aci x? :p



2.Saya nak makan???
- saya nk makan bubur lambok...saya nk balik kg makan bubur lambuk mak saya..:p


3.Saya tak suke??
- tak suka bila stress..leh kancing gigi den ni ha...


4.Impian saya??
- byk impian den..xmuat en3 nih..


5.Saya harapkan??
- saya berharap semoga kite semua bawah lindunganNya...jauhkan dari sebarang penyakit...


6.Jika saya boleh putarkan masa??
- nak jadi kanak2...sonok kan zaman kanak2..


7.Saya pada 10 tahun akan datang???
- umo jadi 37...jd apa heh?tungguuuu.....


8.Handphone saya adalah sebuah
- adalah sebuah: camera, alarm, mengesan org...dll

9. Saya pernah bercenta sebanyak?
- hmm..sensitip soklan nih...next

10.Saya suka pada??
- apa yg ada skang sume saya suka


11.Kawan-kawan saya???
- ramai..ada yg masih contact..dan ada yg lost contact


12.Pernah dikhianati??
- ada la jugak..malas la nk ingat...

13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
- xpo la...xnk wat pape..

Senaraikan 8 orang untuk di tag
- sila2


Nyatakan 5 fakta menarik tentang tukang tagged ini :-

1. budak ni minat ngan fafau..
2. cam brutal..hehe..tp mmg brutal


3. penah dok umah aku...:p
4. penchenta fotography
5. dok bilik aqua...

Nyatakan 5 fakta diri sendiri sebelum memilih tukang tagged seterusnya
1. rujuk tag di atas ~



Nyatakn 5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima tag seterusnya :-

1.
2.
3. blogging..
4.
5.

5 orang penerima tag yang seterusnya :-


- none -


1 budak comey:

Unknown said...

Buat TAG macam nak tak nak aje ni. Tergesa2 aje. wakaka. Itulah dasyat penangan Bloging ni. Hari2 kena buka, Bila dah lama... jangan jd mcm aku.. MOGOK!!...
blog aku tu under renovation... masih teruk.. sekrag lg teruk.. amir ckp.. sume benda aku nak ltk..wakaka