Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan

Zaman skang org dah jarang wish guna sms cam dulu kan..save credit...kalo dulu mcm2 bentuk sms kite dpt wish ramadhan la apa la...
kalo raya lg la meriah handphone time tuh...siap jamed line phone..nk wat call pon ssh kekadang..punya la dasat...
saje nk mengimbau zaman2 kegemilangan sms nih...layannzzzz


“biar nafsu sunyi tanpa godaan, biar kaki sunyi tanpa berjalan tapi jangan biar akal sunyi tanpa ilmu dan jangan biar hati sunyi tanpa cinta kepada ALLAH SWT. Ukhwah itu bukan terletak pada kerapnya pertemuan, bukan juga pada manisnya ucapan dibibir tetapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya dalam doa“ Salam Ramadhan dari XXX

*. * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . * . **. * . * . * . * . * .GREAT * . * . * . * . **. * .*_/\_ *. * . * . * . * . * . * . * . * .*. *. * >,"< * MONTH IS COMING. * .* , + .*... * . * . * . * . * . * . * . * . * . ** . * . * . * _/\_. * . REMEMBER ME * . ** . * . * . * >,"< . * . * . * . * . * . *. * . *+ * . *. * . * . * . * . * . IN YOUR * .* . _/\_ * . * . * * . * . * . * . * . * . * . * . *. * >,"< * . *. * . * PRAYS * . * . * . Ramadan Mubarak


“Bile Cande Membuat Ketawe~
“Hati Bhgie Wajah Cerie~
“Maaf Dpinte Segale Dose~
“Smbut Gmbire Puase Yang Mulie~
M@rh@b@n Y@ R@m@dh@n 14**
M’f lhr n bthin

Mencuci tangan di pinggir telaga
Pohon serumpun indah di tepiannya
Bulan suci Ramadhan hampirlah tiba
Mohon ampun maaf di pinta
Perkataan yg indah adlh “ALLAH”
Lagu yg merdu adlh “ADZAN”
Media yg terbaik adlh “AL QUR’AN”
Senam yg sehat adlh “SHALAT”
Diet yg sempurna adlh “PUASA”
Kebersihan yg menyegarkan adlh “WUDHU”
Perjalanan yg indah adlh “HAJI”
Khayalan yg baik adlh ingat akan “DOSA&TAUBAT”
Mudah2an bln yg suci ini bs membawa iman dan takwa, Amien

Nafaspun menjadi tasbih, tidurpun menjadi ibadah, amal diterima&doa2 dijabahbagi orang yang shaum&rajin membaca Kitab-Nya di bulan ramadhanMarhaban ya Ramadhan, maaf lahir dan bathin, selamat menjalankan ibadah PUASA

Embun suci di pg hari, hati yg brsih akn lhr kmbl
Bln ramadhan tlh menanti, brhsihkan dri menghadap Ilahi
Mhn maaf ats sgl slh dan khilaf yg prnh ada“slmat mnnaikan ibdh puasa, smg amal ibdh kt ditrma oleh ALLA SWT..amin

So, pada kekawan sekalian...dgn berbesar hati dan tulus ikhlas saya (chewahh..nk mintak maap pakai saya plak kan..nmpk la sopan sket..:p) nak mintak maap bebanyak andai terkasar bahasa, silap tingkah laku...sume2 la yer..harap ramadhan kali nih lebih baik dari yg lepas..Aminnn....

nota kaki:
petua hari ini: sape2 sakit kepala amik remote tv (astro pon ok) letak kt kepala...huahua
sekian terima kasih

4 budak comey:

Mrs. Asida said...

sama2 lah kita. :)

miezaniera said...

sama lah kita..ampunkn salah silap ye termengumpat ke termengata ke hehe ;D

e.l.i.s.s.m.i.e said...

selamat berpuasa yer :) aku tak pose :P

eT said...

selamat2..:D