Wednesday, April 28, 2010

aku nk bebel...


aku nk tulis kt facebook xleh...
so aku nk bebel kt sini jek la...

selalu tgk cite org kaya2 tu laki bini berkerjaya...
laki bini wat biz sendiri...ada company sendiri...
jumpa client sana sini sampai larut malam...
jarang jumpa each other...
anak2 pon jarang dapat jumpa ngan parents...
kalo nk cakap pape..juz tinggal msg or notes letak atas meja makan...
pepagi bangun pon anak2 dah p sekolah...
semua keje umah ada bibik uruskan...
hmm...tu sume watak2 yg selalu ada kt tv kan...
realitinyer ada ke camnih...mungkin ada...

huh...aku xdpt bayangkan kalo life aku camtuh...
ini baru xdpt sembang 2-3 hari dah cam rasa jauh...
balik umah amik anak tunggu asben balik...
asben balik amik alih jaga anak kuar p mtg plak tgh mlm...
balik amik anak yg dah pueh mendera si bapak sampai keletihan...
si bapak seronok tgk ibu dah pulang...
si ibu baru nk bukak cite..si bapak dah sampai ke alam mimpi...
penatnyer...
"abang..td kan kt mtg...." xder respond...dah tido rupanyer...huhuhu
adoyai...perut memulas2 nk makan tp anak dah menggeliat nk tido...
sambil joget2...nyanyi2...masak megi tp xdan nk makan...hirup2 pon jadi la...
masuk bilik zzzzzzzzzzzz......
jap je bukak mata dah hari baru...
huh...baru jek tido rasanyer...:p


6 budak comey:

miezaniera said...

yezza..kalo bagi tv lcd + peti ais + komputer pn tk dpt gantikan pengorbanan dan kasih sayang kite kpd keluarga kita...

eT said...

hehe...tu la..
kalo xmo ssh xyah dok kt dalam la...:p
aku cakap kt diri sendiri nih...

Siti said...

yer la..siti pun ni kalau boleh nak jaga anak2 jer..huhu..sian dirog..takpe, one day siti akan berenti gak keja.,.huhu

eT said...

benti keje bila pencen la..hehe

Ad said...

amboi...bz sungguh ko...aku balik...terus masak...anak laki aku layan.pas masak...kemas apa yang patut...pas tu Zzzz....esoknya start balik rutin yang sama...hari cuti paling dinanti....bestnya duk umah...layan atia sepanjang ari...

eT said...

xder la bz sgt...saje buat2 bz...
anak aku tu melekat kt aku...
kalo aku masak kene bagi periuk belanga sama kt dia supaya dia xkaco aku masak..hehe