Tuesday, April 27, 2010

aku nk hapdet...


huuhuhu..aku nk hapdet blog...

TAPI....


kebiasaannyer time aku update adalah ptg time before or after amik dania...
pasal time tu la aku leh meralitkan si dak kecik tuh..
bila dah masuk maghrib ngan malam...dia akan mengempeng jek ngan aku...
kat opis mmg ssh sket...
aku xcukup bahan nk update...dan idea aku selalu terbantut2...
maklum la..boss kt belakang aku..keskes...
sekali sekala aku update la kt opis...
cthnyer skang ni la pasal server ngah down...
mula la phone menjerit2...

owh..smlm adalah hari kerja yg x productive dan tgh smlm aku dan 3 org rakan ke jakel utk membeli 4 meter kain satin...huhu
tujuan beli utk wat lining kain yg mira beli kat indon ari tu...
bila ntah nak wat baju tu..
ramai org kat sana...sume sibuk nk beli kain...of kos la kan...:p

dan pagi ni aku bgn lambat lg...terpaksa la ikram hantar dania naik moto sensorang...
mmg xsempat kalo naik kete...
dalam pdg.jawa tu sajer dah mkn masa sbb jamed...

dan...lagi smlm ke tesco beli barang2...
pampers 2 bungkus...ngan bla..bla..bla...dan beskal dania..
pasal ari tu time visit sarah n baby...ada beskal kt umah dia
dania naik xmo lepas...xmo balik la kata..huhu
so..beli la beskal kecik tu utk dia...




8 budak comey:

miezaniera said...

wahhh keje keras hari2 nampaknye.. hehe

eT said...

keras xbape nk keras la bai...

Frodo Baggins said...

>>___<<

entah2 bos pun tgh blogwalking wasa tu. hahahahhaa

eT said...

hehe..xtau la frodo...

army4war said...

ooo....meh makan abc...

NaNaN said...

huih, wong jowo eh?

eT said...

wong jowo tu hape?hehe

My Lil' Princess, My Hubby, My World said...

Hari saya pn x produktive smlm...tah pape...arini ok la juga...bos pn BW? kakaka...