Friday, April 23, 2010

tak sempat jahit...iron pon jadi laa....

memula sekali aku nk mintak hampun kat baiduri sbb telah tidak hadir ke opis ari nih...
hehe..adakah kamu ada bawak segala perkakas yg tok pesan tu cuuu...:p


al-kisahnyer aku mmg suka menjahit...suka ker???
suka la sket2...xpandai pon nk jahit2 nih...
dan yg aku nk wat sangat tp xberkesempatan dan xberkepandaian ialah menjahit manik...
aku terjumpa manik cun ni dah siap susun kt atas 1 plastik...
hmm...yg ni cepat dan tepat...hehehe

dgn skill belasah...aku pon tongoh la manik2 tu kat baju aku...

tadaaa.....hasilnyer seperti di bawah...

yg ni design n batu yg murah sajer...bape belas rm jek...xder la meriah design nyer...tp ok la kan...

ada balance nk boh kat lengan cam xcukup...so, aku letak la kt leher....boley la jugak kan...hehehe

ada masa aku nk jahit manik nnti...
tp ada sesapa yg sudi nk ajar aku ker???hehe



5 budak comey:

Kancilbiru said...

wahhh lawa la..ni kalau amik upah ni pun mahai gak...hehe

~LP Lum~ said...

salam~

hehhee... sy suka jait manik nie, tp sy xpndai... :p

miezaniera said...

tk kire..ari isnin ni nk bawa iron ngn baju p opis...et jgn tk dtg pulak tau huhu

eT said...

niza:
bak kata bai...kalo upah dia amik rm10..huhu

lp lum:
tp ni batu...

bai:
hehe...bawak2...nnti kite iron sesama...:p

Augustus said...

Really useful piece of writing, lots of thanks for your article.
here