Monday, May 30, 2011

Anak ada...ayah pon ada!!!



ritu dah belikan untuk anak tilam sejuk nih...
kali ni belikan untuk si ayah pulak...xder la anak ngamuk bila si ayah latam tilam sejuk dia...
ibu nak tumpang pon dia xbagi...inikan pulak ayah...
dah lama niat nk belikan utk si ayah tilam sejuk nih...
tapi asik tertangguh jek...
ni sempena anniversary kitorang...aku pon beli je la tilam nih...
leh aku tumpang sekaki...hehe

***ada ke org bg hadiah ann tilam?? :p
jaw: aku la..muahaha...


TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || MANDIAN HERBA / MANDIAN AURA || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK


5 budak comey:

~izan~ said...

memang sejuk hehe..best2 yg besar tu..tp tang berat tu aku tak larat haha..nnt rasa mcm nak je lg hehe...

eT said...

Hehe..aku rasa tilam besar tu izan,sama berat ngan kite jek..:p

Sarah Syazwani said...

biler aku nk beli yg besar pulak..mmg budak2 ni kedekut btl nk bg mak pak guna...huhu

Fieza79 said...

gaya baring ayah dan anak sama je..hehee

Myra Jay said...

Tilam sejuk?? wow, menarik nieh.. nak terjah ler :)