Friday, May 6, 2011

Day 28

ari ni genap 28 hari aku berpantang...
smlm kecoh 1kampung kata aku pengsan...:p
padahal aku sesak nafas jek...sebelah badan krem tetiba...xtau kenapa...
mungkin sbb angin dlm badan kot...
pas urut bagai lega sket walaupon masih berasa sakit...
time sakit tu ngan xleh bergerak...dania ngan ammar dok nangis jek...
aku bayangkan kalo la aku sakit...anak2 carik aku cane la eh...
eh..kalo anak2 yg xder mak tu lg kesian kan...
xper la...yg penting..org kata pantang jgn wat main2...sendiri sakit susah...
tp org skang ni xmo dgr...termasuk la aku ni ha...huhuhu

k la...agenda ari ni adalah pulang ke shah alam bersama suami dan anak2...hehe
maklum la..sok aku nk kene p sekolah...
pas jumaat ni baru nk gerak balik ke sana...

memandangkan aku kene ke sekolah sok...dan mungkin lusa jugak...blom diputuskan oleh chekgu sekolah...dania ngan ammar terpaksa dihantar ke rumah pengasuh...
tok2 dia ada kenduri plak...
kira 1st time la ni ammar nk dok ngan pengasuh ketika berumur 1 bulan...
aku xajar lagi ammar minum botol...
cuma time sabtu lepas jek dia minum botol sket waktu aku p kelas...tu pon jenuh sumbat...hehe


TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || MANDIAN HERBA / MANDIAN AURA || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK

6 budak comey:

~izan~ said...

semoga semua selamat.ko berarak ke sana ke sini ni,hati2 tau..

aku pun bygkan cmner tetiba aku sakit tak bley bgn time2 pyus takde ni..cian anak2 aku hukhuk..

slmt sekolah...

eT said...

Aku baru bukak blog..
Tu la kan..byk no jln nyer..
Ko pon aku doakan sihat selalu. :)

Sarah Syazwani said...

camne la tuh leh sesak napas..sib baik xde pape...jg diri tu baik2

raifiza said...

tahniah et 4 ur second delivery, br berpeluang bc blog, jaga diri baik2

eT said...

sarah:
huhu..ntah la..tetiba jek...

kak rai:
thanx akak...bz sgt tuh..:p

Ajenie said...

wah ada newborn baby ka..congratz et