Monday, May 16, 2011

Berakhirnya Semester ni...

ni cite lepas2 punya lepas...nk update tp xdan nk curik gambar lagik...
aku amik gambar dari facebook nan...jgn mare nan yer...hehehe

al-kisah hari ibu baru2 nih...juga pada hari ahad...
last kelas utk sem nih...nk kn present projek website plak...
lecturer mintak present kt umah dia sbb dia ada wat sambutan hari ibu...
ramai la ibu2 yg hadir...meriah tol...kitorang tompang la berkaki-kaki...
tambah aku ni siap bawak kaum kerabat...suami n anak2... :p

ni dah setel acara ibu2...presentation time...
aku menempek jek kt tepi tu sambil nyusukan si ammar...
kasi can kat manager ngan org marketing present itu website...

dak ammar baik sungguh...xmeragam...dpt tido atas org sampai ternganga-nganga tu mmg la syok kan adik... :)

ni masa upacara ibu2 potong kek...kami2 ni menempek kt tepi sbb diorang ajak potong kek sekali kan...adakah aku nmpk berisi disitu???huhu

upacara penutup adalah sesi bergambar beramai2....hehe
sem dpn ntah dpt jumpa lg ke idak ngan diorang ni kan...

setel jek hal present n keje2 sekolah ni rasa LEGAAAA sesangat...
mana x nyer...dari awal sem riso nk beranak...nk pantang...riso xdan nk completekan sem nih...
tp aku main redah jek...dlm pantang pon belasah jek...
sapai tukang urut kata aku kn bentan...huhuhu
moga2 lepas la aku sem ni xder yg sangkut...dan...
Alhamdulillah ari ni dah 38 hari berpantang....huhuhu6 days to go... :)



TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || MANDIAN HERBA / MANDIAN AURA || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK

7 budak comey:

cik dah faridah said...

study lg ker?
kentalnyer korang2 yg dah kawin..keje pastu bljr lg...

cik dah x mampu wase nak bt seme tu...

kurus said...

ermmm dah habis semester ?? akak x tahu adik study lagi .. apa2 punn rajin siap bawa bb kan .. dah tanggungjawab seorang ibu kemana2 punn tetap IBU :)

Sarah Syazwani said...

bestnyer...lepas ni dh ada master..aku biler pun xtau lg

Myra Jay said...

hehee, meriah giteww :)

Unknown said...

ehehe :-)

zamzunita said...

hehe..abish gak sem ni..horay!!! sem depan kre cte lain..

Unknown said...

cik dah ganu kiter :
study suka2 jek kak...
main redah jek nih..hehe

ieda :
tu la..sekolah pon kene bawak tittle ibu jugak..:p

Sarah Syazwani :
xper la sarah...nnti ko sambung la plak..
kitorang ni terjebak pon sbb ko jugak...huhu

Myra Jay :
mmg meriah..:)

NaNaN :
ehehe :-)

ZzamzZ :
huhu..akhirnyer abes sem dgn bantuan kawan2...thanx pada korang...mmuuaahh