Sunday, May 22, 2011

Hari 44 - Hari Cop Cangkul


selamat ari ahad sume...waaa...udah ahad yer...
yg paling penting dlm en3 ni bukan nk cite pasal hari ahad...hehe
nak hebah yang ari ni genap 44 hari berpantang...last day weh...ngeh3...

aku kononnyer nk ngelat la kan...ala..sehari jek apa ada hal...
nk la p jenjalan makan angin...ari cuti2 ahad nih...
sok senin dah kijo...cane mau jenjalan plak kan...
tp mak aku plak kata hari ke-44 la paling yang kene jaga...katanyer hari cop cangkul...
ni kata orang tua2 la...
aku try la carik "hari cop cangkul" kat tenet xder plak yg bertepatan dgn apa yg aku carik...
cangkul lain jumpa la...huhu
xder ke org tua2 kt dalam tenet nk xplain kat aku pasal hari cop cangkul nih???
mak aku kata...orang tua2 kata...hari cop cangkul ni cam bahaya la...
aku pon xreti nk xplain caner...sbb xjumpa org2 tua yg arif...:p
ada korang2 yang pernah dengar pasal hari cop cangkul nih???


TUNGKU MODEN / BANTAL PANAS || SET TILAM SEJUK || MANDIAN HERBA / MANDIAN AURA || TUNGKU BAYI || SET BERSALIN SALINDAH || BUGSLOCK - PENGHALAU NYAMUK

9 budak comey:

bang am said...

Sok dah merdeka, bleh makan pizza ka, kekekeke...

cik dah ganu kiter said...

kejap jer erk....fuhh lega


x pernah dgr plk ari cop cangkul ni...
tp lps bersalin mmg kena jaga betul2..sbb takut tumpah darah org tua kata....

Sarah Syazwani said...

dia suh ko pegi mencangkul agaknyer..bg kuat skettt..hahah

eT said...

bang am:
haa..best gak idea tuh...

cik dah:
pas bersalin pon ada tumpah darah eh...huhu...bahaya tuh...

sarah:
cangkul pon dah lama aku xpegang nih..:p

sya said...

cop cangkul?
tak pernah dengar lagi tu..
baru je berangan2 nak sambil lewa je ari last pantang nanti... tak buleh la ye... huhu...

eT said...

hehe...sket2 ok la kot...tp bak kata mak..ala sabar la sket...bkn lama pon lagi...:p

YUL said...

hari cop cangkul? tk pernah dengar pon. ahaha. macam pelik je bunyinya tu

army4war said...

tak pernah dengar gak.. hari cuti aku tau ar.. kakakakakaka...

sHi Ma said...

merdeka sudah.. hehehe...
alamak hari apa tue? nnti nk tnya mu mum lah :)