Wednesday, May 26, 2010

Bila aku kene virus ke-8


syarat2 penyertaannya amat mudah. tidak perlukan slogan yang tidak melebihi 8 patah perkataan.. cuma perlu memilih gambar profile yang ke 8 dari facebook korang.. dan ceritakan salasilah gambar berkenaan.. klentong pun tak pe.. bukan orang tau pun.. hehe

tadaaaa....~ ni la gambar profile aku yang ke 8 dari facebook... tiut kan?? ahaks (copy ayat ko yer mira..)

disebabkan facebook aku ada 2 jek gambar...dan kedua2 gambar itu adalah dania...
so, aku membuat kiraan gambar yg org tag2 aku tu kan..
nasib la..kalo gambo duit...duit la aku letak kt sini...maklum la...skang ni org giler buat duit dengan login facebook...pastu tag sume org...tayang duit yg tingi menggunung atas meja bagai...apa kebenda pon aku xtau...huhu...kalo perampok2 nampak ni kompem dia pon letak jawatan jadi perampok...jd geng diorang ni..opss...terlebih plak aku ni ha..hehehe

ini adalah gambar makyong kt cameron highland baru2 ni..ala...cite yg aku p wedding kt sana tuh...mak yong ini adalah kakak ku...dia sungguh bolat...bergambar bersama budak kecik yg mata bolat jugak..hehehe

occay.. skang tugas aku sebarkan virus nie.. 8 ek?? 8 je?? huh mudah.. jap ek jap..

disebabkan aku baik ati...eceh...so..aku simpan jek virus nih...xyah tag korang..hehehehe...daaa....

5 budak comey:

army4war said...

banyak tol ko quote kata2 aku et busuk.. dah macam baca blog sendri je.. cess..

hahah pape pun.. aku ucapkan tahniah sebab sudi simpan virus tue sorang2.. semoga ko cepat sembuh (tak de motif)

*penat aku scroll cari verification word.. dh tak de hahahaha!! bagus bagus.. i loike!~

eT said...

hehe..kire leh beza la mn ko punyer ngan aku punyer...
ko kene scroll lelama baru kuar word verification tu..huhu

tasekM said...

syomelnya baby tu...

:)

eB ezrin said...

kim slm muah3 kat dania yer dari aerishadania... ;p

Unknown said...

tasekm:
thyenkiu...huhu

eb:
sudah muah3..hehe