Tuesday, May 25, 2010

versi tudung plak...


smlm aku p mkn kt subang parade...
makan kt kedai ikan pakcik manhanttan
sesaje la tukaq angin mkn kt sana...pas order bagai...
ada abang n kakak yg dok sebelah meja aku yg ngah tunggu order nk take away ni tegur...

abang: dik...beli mana tudung..
aku: hmm..aaa...kt mn eh....(erkk...sengal..dia suka tudung aku ker???)
kakak: (senyum......xcukup tergoda lerr)
abang: yerr...beli kt mana...
aku: kat shah alam...hehe
abang: shah alam kt mana???
aku: kat anggerik mall...eh kat pkns...(gaya org ilang ingatan..haha..cuak kot2 aku wat salah...kang kene tangkap plak..:p)
abang: yer la tu kt pkns...kedai mana..level bape...
aku: kat kedai pengantin...dia susun byk2 dlm almari tu ha...(byk btol soklan abg ni..sungguh suka tudung aku ni ha...)
abang: ooo...kt sacc mall pon ada...kt sek 9 ada kedai dia blkg concord...siap kain ada kt situ kalo nk tempah...bla...bla..bla...dekat ngan kedai cili merah n kedai karpet...
aku: oo..ye ker...
abang : saya ni owner tudung ni...
aku: padan la cam tau jek sume yer...hehe

bla..bla...dia promote sikit sebanyak kedai dia tu...then d sudahi dgn ayat "bila2 datang la lagi yer"
huhu...yer la....


ni la rupe tudung versi dak kecik yg aku beli hasil terbekenan tgk zam pakai..hehe

ni versi aku plak pakai...abaikan si model yg xberbayar tu ha...hehehe

6 budak comey:

mamaarifakeemaisy said...

uit siap disoal siasat eh..seram je..hehe..comel bila si kecik menggayakan, bila mak si kecik menggayakan, nmpk cunlah! ^_^

army4war said...

model tak berbayar tu la yang menyebabkan seri dalam gambar tu tau.. "gambar" yee.. bukan tuan tudung hahahaha

Unknown said...

mamalieyna:
haha...cun la jugak...:p

mira:
yer la...blur pon leh naik seri kan..hehe

Sarah Syazwani said...

saje je abg ng kakak tu gertak2 ko ehh...nk tau ko beli mana la tuh kot2 cetak rompak ke..haha

Kancilbiru said...

amboiiiiiiii....dak kecik tu boleh jadi model cilik...hehe

p.s: apa kata ko buang word verification ni? ;p

Unknown said...

sarah:
aku pon rasa camtu kan...dia takut ada org tiru tudung dia...huhu

niza:
hehe...baik la niza..nnti aku buang...