Wednesday, May 5, 2010

rombongan cik kiah ke cameron highland


last week aku ke cameron highland ari sabtu sehari jek...
gerak jumaat malam...kol 9pm kat rnr sg.buloh sampai atas dah jam 12.30pm
malam tu mmg agak penat nk tido jek rasa...
tp apa kan daya...rumah plak tempat xbese dok..dan si kecik tu mmg ssh nk tido plak mlm tuh..
bila dia nk tido...dia akan nangis...aku pon pueh dah pujuk bg nenen bagai...
pastu layan jek dia main2..jenuh tongkat mata aku malam tuh tunggu dia main...
tp nengok dah nguap2 ngantuk gak dak kecik tuh...tp xleh tido kot...
aku pon xpaham..
nasib lerr org2 yg sedang tido d ganggu oleh tangisan dak kecik tuh...
sampai idung mak aku pon dia isap..ingat nenen..hahaha..lawak la dania nih...
last2...dah dekat kol 4 dia tertido gak...sekali ngan aku la tido...
bukak lampu bg terang...
sedar2 mak aku panggil dah kol 7++ am...
adehh...baru nk tido jek rasa.....
pagi tu sempat ronda ngan kete jap nyaris nk sampai gua musang..hehe...
punya la teruk jamed dalam cameron tuh...
sume org mai bercuti ke situ kot...
aku mengambil kesempatan utk tido dlm kete tuh...memandangkan dania pon tido...
tu je la chance aku nk lelap barang sejam dua...huhuhu

tgh kitorang siap2 bg pihak rombongan laki utk ke rumah pengantin...
hujan turun plak time tuh...


ni la dia pengantin yang di rai...

aku cuba mengasah skill aku di sebalik abang botak ni ha...

ni on the way nk balik ke shah alam...singgah2 carik habuan utk kawan2 dan mak pengasuh...

terjumpa minah yg kene reject nih...cubaan utk aku amik gambar x berjaya...gambar ni d ambil oleh laki den..hehe...
nampak x pangkah kt belakang dia tuh...nasib lerr...:p

okeh...60min hampir tamat...daaaa.....

7 budak comey:

miezaniera said...

huhuhu tahniah atas kejayaan anda menggunakan 60minit yg diberi hehe

~izan~ said...

err.minah kena reject tu saper?ehe.

tu cari habuan tuk kwn2 tu.aku punya ada tak?hihihihihi

Eliss said...

dah ok dah belog aku.dah suh niza ckp kt abg azhar utk view.dan blogger tak kena sekat dah..hahahaha.

mamaarifakeemaisy said...

hikhik..gambo takde kaitan pun jd bahan snapan ye..nasib la kan..hikhik..

cantik pengantin! ^_^

Unknown said...

bai:
xder daa 60min..hehe

izan:
minah tu ialah salah sorang pengunjung kedai tuh...hehe
jauh sgt nk bg kt ko izan...meh shah alam meh...:p

elis:
ye ker...bagus nyer ko ckp ngan abg azhar...tp nape blog ko xleh view eh..adakah abg azhar xsuka baca blog ko...muahahaha

mamalieyna:
pasai corak badan amoi tu cam pelik tu la kan...
raja sehari mmg cantik...hehe

Ena said...

Sononye p kenduri.. sesambil tu leh la jalan2 kat cameron tu kan!>. tak ekk? hoho..

Unknown said...

haha...xdan nk jalan sgt...cuaca xmengizinkan...:p