Wednesday, May 12, 2010

huh...teringin makan kek lagi...


aku cilok gambar nih dari blog http://putrifreshbaked2u.blogspot.com/
ari tu dah dapat makan kek nih...kebetulan time tu izan kt kL...
so..izan...ko wat kan aku kek ini lagi yer...
ko fikirkan la cane ko nk bg kt aku..statement kejam..hehehe


Blueberry Cheesecake

12 budak comey:

izanpyus said...

ahaha...mmg kejam.aku ke kena pk camner nak bg kek kat ko,ke ko kena pk camner nak amik kat aku hehehe....

ngidam la mende lain ET weh...

eT said...

haha...sungguh pantas respond ko yer...bagus2...
logic la aku nk makan kek ko wat..
kalo aku nk makan mende yg ko xleh wat kan ke parah...hehe...
xder la ngidam..saje ngengada...:p

miezaniera said...

meh la bg sebijik kt psmb ni..ala2 promotion gituh hehehe

k.mus said...

kalau dpt kek promotion tu bai.. jgn lupe jemput akak dtg makan ye hehehe. Teringin gak ni selalu tgk je dalam gambor.. hahaha

eT said...

bai:
hehe...kene kawteam ngan tuan kek laa...:p

k.mus:
yer2..meh la makan..hehe...cam yer2 jek..:p

Ain said...

alahai sedapppnya....

ni yang buat nak gi SR nie....

huhuhu....

Atia Adina said...

adus...sedapnya kek tu....

eT said...

ain, atia:
kang pas keje p carik kek yer..

mamasue said...

adeh..siap meleleh2 lg...air liur pun meleleh

eT said...

mamasue:
best kek ni tau..hehe

~roslinda~ said...

cm besh je kek tuh..heee
dtg jln2 ;)

eT said...

roslinda:
best...try la mkn..hehe