Thursday, May 13, 2010

Sape nak Internet free


aku bukan la pengedar untuk mana2 perniagaan internet yer...hehe
sebenarnyer aku dah termain setting hp sony aku ni ha...
then, langsung xleh nk akses internet dah...
bukan kata guna 3G...wireless pon xleh nak akses jugak dong...haishhh...
then, aku menyelit2 surf kt net cane nk setting balik hp aku ni bg leh akses internet..
padahal boss dok bising nih...
"et..tengok kan skrin ada prob jap..."...adehhh....ok boss.....
aku pon dah naik pening tgh2 buta ni kan...
dgn kepala melayang2 aku bawak diri la barang sejam kt surau..hehe
apa la aku merapek nih...
hah...cite internet free nih...
dalam aku dok surf2 tuh..ada org cite pasal akses internet free...
en3 blog ni cakap.... boleh contact dia kalo nk opera mini dia yg best tuh...hehehe
jgn memalu...jgn sesegan...

lagi kan...aku nk akses internet guna hp canggih manggih aku la cam kawan sorang ni ha...

kesimpulannyer...aku dah pueh godek setting xberjaya...uwaaaa....


5 budak comey:

~izan~ said...

opera mini..pyus suka bebenor guna opera mini tapi aku rasa dia install sendiri.huhu...semua benda download ikot itu...rasanya la..aku pun tak penah tnya..tgk aje haha.

weh,sony bley setting semua ikot website dia skrg ni.aku gi situ je...xpyh dh nak call2 teleservis nak setting ape2.juz cari je model hp ko then ikot arahan.. =D (aku pun baru tahu hehe)

Unknown said...

owh ye ker...bagus2...nnti aku try test tgk...

Siti said...

waa..benda free semer suka..jap lg nak tgk gak..hehe

mamaarifakeemaisy said...

mende free mmg orang nakkk...!

Unknown said...

siti, mamalieyna:
yer...nama pon free kan..hehe