Tuesday, May 4, 2010

no 2?


huhu...bila tgk en3 elis pasal dia wat anak di alam maya...cam lain jek bunyi nyer kan...
buat lakaran wajah la kan...based on gambar yg kite upload tu ha...
bese la...berangan2 sket...
dek kerana ikut jejak elis ni...aku tempek2 gambo nk try...
jenuh gak nk faham flow dia nk wat dot2...
gandingan yg mantap aku try tempek seperti di bawah....










tadaaaa.....







ada gaya ke muka kitorang...haha...sabo je la...abeh keje dah nk wat dak et sorang nih...:p



pape pon...nursyaza dania la anak ibu skang ni....yg wujud lg manja...hehehe



5 budak comey:

miezaniera said...

suspen je tajuk cite et nih huhuhu

eT said...

saspen la sgt..hehe

Kancilbiru said...

aku rasa macam budak combine ni jambu la...hehe

army4war said...

ada bayang tudung purple dan spec seben ko hahaha.. klaka la entry ni. nanti next baby ko.. jangan ada bayangan cam tu gak et kih kih kih

eT said...

niza:
leh makan la kalo jambu..hehe

mira:
haha...aku pon nmpk bayang tu mira...mmg kelakar...