Monday, July 19, 2010

abes da konvensyen PPTM



seperti en3 lepas kitorang p gambang untuk konvensyen PPTM...
atas tujuan laluan kerjaya...
kasi bg jalan la...nk boh tar ker...jalan batu kerikil ker...jgn jalan atas angin sudah laaa...huhu


aku n dania amik seat belakang sekali...
senang nk wat projek..hehehe..dan sebelah plak adalah port kak zuna ngan baby n ibu dia...

aku p sana naik bus ditemani dak kecik ni ha...
dalam bus sempat tido jap jek b4 sampai genting sempah...
bus benti kt genting sempah dalam kol 2...then terus dak kecik bangun...


dari genting sempah sampai kt gambag kol 5pm mmg xmo tido langsung...
jenuh melayan ragam dia dalam bus yg dok bergoyang2 tuh...adehhh


sampai sana tunggu sat utk check in then baby sitter yang aku tempah pon sampai..hehe
start malam mula la seminar tersebut...

aku kump 5...huhu

sambung pagi...petang...malam...pagi...petang...malam...dan pagi balik semula...
sepanjang seminar ni la baby sitter dok perasap ketiak melayan dak kecik..hehe
thanx sesangat to my mom n my sis...

d acara penutup..cam bese la ada upacara menyampaian hadiah kan...
antara hadiah yg ada utk burung2 yg awal..hehe..org dtg awal la..
utk fesi...utk presenter2...dan setiap kump mengikut pemenang...
dapat la kump aku no 2...


ok la tukan...aku bawak balik air cola jek la dari hadiah kumpulan tu..hehehe

ari jum tgh kitorang gerak balik ke jengka...salam khazanah alam..
xdan nk p main air kat situ...lenkali je la...
lepak kat jengka jap jek...malam balik shah alam utk agenda esoknyer...

4 budak comey:

miezaniera said...

ok lah tu,dpt gak no.2, group kite tk menang sbb byk sgt pekena bos..dah la juri tu sume bos2..hehe nk wat cane ahli kmpulan sume otai2..hehe

Unknown said...

haha..lenkali kasi puji la itu boss..:p
ala..grup kitorang pon mana ada puji2 boss...adehhh....

mekchu said...

wah.. gigih nye bawak budak tecik naik bas.. caya lah.. moga2 berhasil

Unknown said...

haha..mmg gigih giler...dan sgt berhasill:p