Friday, July 2, 2010

Tragis - tercabut kepala


di suatu malam yg sunyi... "gedegang...."
sesuatu telah jatuh ke lantai berterabur...
muka si kecik panik melihat si ibu terkejut....
dengan selamber si kecik bercakap pada ibunyer..."ayokkkk..."
"ish..dak nih...xrasa bersalah langsung...babab kang"... kata si ibu...
jenuh la si ibu mengutip apa benda la yg jatuh pecah tuh...
rupanya myk cap kapak stok ibu dalam handbag tuh..huhu
abes la tamat riwayat si minyak kapak..huhuhu...tinggal la myk cap xberapa nk kapak jek...adehh


see...ilang sudah kepalanyer...terpisah dari badan...huhu

botol besaarrr punyer....huhuhu

8 budak comey:

Eliss said...

buleh beli baru..hhehee

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

lama dah x gunakan minyak tu..... tp kat office ni.. ramai gak yg guna.... skali tu macam bau kedai obat daaa....

~izan~ said...

lor..dgn kepala2 sekali..sabar je la hehe

Unknown said...

elis:
hehe..nnti bila diperlukan baru p beli..la ni dah kurang tenyeh minyak2 cap kapak nih..hehe

dot:
opis jd kedai ubat menarik gak tu..huhu

izan:
haha..tu la pasal..bebetul kepala dia jek tercabut...

mrsboan said...

uish!!! tragis tul...tetiba teringat cerita'Aku Sepasang Kasut' masa sek rendah...boleh tukar tajuk ..'Aku Sebotol Minyak Cap Kapak'...bla bla...begitulah riwayat hidup aku..ngee

Nak baca 'Aku Sepasang Swimming Suit'?

http://mrsboan.blogspot.com/2009/02/aku-sepasang-swimming-suit.html

AngahSayang2314 said...

angah kalau dah shampoo tak suka pakau minyak angin nanti berbau minyak

Iman's Umi said...

Habisla berbau minyak cap kapak...sy tag awk sini http://imansumi.blogspot.com/2010/07/tag-ibu-iman-kepada-umi-iman.html

Unknown said...

mrboan:
dah baca..hehe...
meh la pinjam swimming suit tu..:p

angah:
shampoo ngan myk angin leh campur ker?huhu

iman's umi:
mmg abes bau 1rumah...owh..tag yer...nnti saya kutip...