Tuesday, July 13, 2010

Idea Makan2


xder idea dah nk makan yerrr...n nak rasa masakan thai yerr...
meh nk rekemen 1 kedai nih...
nama kedai ni Panmour Villa...terletak di Shah Alam seksyen 20...

nasi nenas : rm7.00

nasi putih : rm1.50

telor dadar : rm2.80
(bape bijik telo pon aku xtau dia goreng..harga dah sama cam 1sarang telor dah tu...huhu)

tomyam campur: rm10.00

aku tambah potato chip : rm3.80
air syrup : rm0.80 + kopi o (L) : rm1.50

jgn lupe bayar gov tax yer 5%....huhu

aku tanya pada si pemakan bape bintang nk bagi nih???
pemakan : berbintang-bintang...


12 budak comey:

e_ja said...

dlm byk2 menu tu mcm rasa mahal telur dadar tu kan?? huhu

dotblogspotdotkom said...

emmm pakcik tambah 20 sen.. dah dapat 6 biji telur ayam kampung yg saiz besar... emmm.. mahal gak ye.....

tp nak mkn punya pasal.... huhuhuhu

eT said...

e_ja:
a'ah..terasa mahal plak telor tuh...

pakcik:
haha...pakcik p kedai tu nnti jgn lupa bawak 20sen tu yer...
mana la tau leh dapat pakej telo ayam kampung...:p

miezaniera said...

hahaha mcm sama je kedai kt dlm blog kite huhuhu

eT said...

haha..nama pon shah alam..pusing2 sama je la kedai nyer...
ari tu p makan kt situ, terserempak zam ngan bersantap ngan pzam...
dak2 ni xder tmpt lain dah..hahaha

mrsboan said...

leper je telur dadar tu...rm2.80..pehh!..teringat telur dadar shiela rusli dlm tv tu..yg dia letak mayonis tu..sedap gak..dah cuba?

eT said...

hahaha..telur yg menjadi kontrebasi...yg shiela rusli punya tu blom try...kt mn dia bukak kaunter telo tuh eh?heehe

mamalieyna said...

ha'a la telur tu cam mahai je, dah tu cam leper je..hehe..pepun bab makan2 ni best..!^_^

mamalieyna said...

ha'a la telur tu cam mahai je, dah tu cam leper je..hehe..pepun bab makan2 ni best..!^_^

eT said...

mmg leper pon telo tuh...
dia guna telo atas lg dari gred A tu ha...hehehe..:p

Sumijelly said...

tom yam RM10?? banyak x isi nya??

Sumijelly.com

eT said...

ada cendawan butang..sotong...ayam...byk gak la...tp xder la byk sgt...hehe